Aktuális

Tisztességtelen volt a Lidl, milliókra büntette a GVH

Becsalogató ajándékként szuper fa babaházat reklámozott a Lidl prospektusaiban, ám a babaházból alig volt készleten, és hamar elfogyott. A vásárlók zúgolódtak, a Gazdasági Versenyhivatal pedig vizsgálódott, majd büntetett.

Hárommillió forintos bírságot kapott a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. a Gazdasági Versenyhivataltól (GVH), mert 2015 novemberében tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott. A GVH vizsgálatában feltárta, hogy a Lidl a karácsonyi ajándékkatalógusában, a weboldalán és az online újságban is becsalogató reklámot alkalmazott.

Ez azt jelenti, hogy meghirdetnek egy vonzó terméket még vonzóbb áron, de alig van belőle az áruházakban. Viszont, ha az ember már ott van, akkor bevásárol. A Lidl esetében ez egy fa babaház volt, ami már az első nap elfogyhatott, mégis még 10 napig csalogatták vele a vásárlókat.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top