nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Ez van!
Kárpótolja a Telenor az elégedetlen ügyfeleket

Kárpótolja a Telenor az elégedetlen ügyfeleket

Önkéntes vállalásokkal kárpótolja a cég azokat az előfizetőket, akiket hátrányosan érintett a távközlési szolgáltató elavult tarifacsomagjainak tavaly szeptemberi kivezetése.
NLCafé
f Ajánlom

Várhatóan augusztus 29. és szeptember 2. között SMS-ben keresik meg azokat a meglévő lakossági számlás és feltöltőkártyás Telenor-ügyfeleket, akik akár kétoldalú, akár egyoldalú szerződésmódosítás keretében a 2015. szeptember 12-i tarifakivezetésben érintettek. Nem vonatkozik ez azokra a kártyás előfizetőkre, akik az eltelt időben egyenlegfeltöltéssel újították meg szerződésüket – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság.

via GIPHY

Az SMS-ben egy kérdőív linkje és egy egyedi kód szerepel, amellyel az ügyfelek jelezhetik pozitív és negatív véleményüket és igényüket a tarifatisztítással, és az új tarifájukkal kapcsolatban. Az érintett ügyfelek idén szeptember közepéig jelezhetik kompenzációs igényüket.

Ezek után a Telenor október 31-ig személyre szabott kompenzációs ajánlatokkal keresi meg a kérdőívben elégedetlen visszajelzéseket adó előfizetőket. A kompenzáció része, hogy az érintettek díj-, illetve esetenként kötbérmentesen válthassanak az igényeikhez leginkább illeszkedő tarifacsomagra, és szükség esetén havidíj-jóváírásra is sor kerülhet.

Az NMHH azért indított vizsgálatot, mert a hozzá eljutott panaszok és saját információi alapján a szolgáltató által végrehajtott szerződésmódosításokkal kapcsolatban több ponton jogsértés gyanúja merült fel. A vizsgálatot az NMHH hatósági szerződéssel zárta le, amely lehetőséget adott arra, hogy a Telenor olyan kötelezettségeket vállaljon az érdeksérelmet szenvedett előfizetők kompenzálására, amelyeket más módon, például határozat meghozatalával a hatóság nem írhatott volna elő – írja a Híradó.hu.

Megosztás Facebookon