Aktuális

Uber vs. taxisok: köszi az ingyenreklámot!

Reggel óta kis túlzással minden budapesti megismerte az Uber nevét. A netes keresőkön tarol a név, sokan a taxisok miatt hallottak róla először.

Hiába ismeri valaki betéve “a város minden pontját”, a marketing kicsit más dolog, de az üzlethez legalább annyira fontos. A budapesti taxisok reggeli, be nem jelentett akciózását követően az egekbe szökött az Uber alkalmazásra utaló internetes keresések aránya.

Ez a kérés is abszolút jogos, reméljük, a budapestiek is megértik
Ez a kérés is abszolút jogos, reméljük, a budapestiek is megértik

Az App Store legnépszerűbb ingyenes applikációja lett az eddig jellemzően csupán a huszadik–harmincadik helyen keresett alkalmazás. A pálmát az “uber szolgáltatás” kifejezés viszi el. A keresőmotorok statisztikái szerint erre a szókapcsolatra ma több mint negyvenszer annyian (4250%) kerestek rá, mint az eddigi átlag – írja az origo.hu.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top