Aktuális

Sampon- és mosóporvásárlással a gyermekéhezés ellen

A 10 éves Lidl és a P&G adománygyűjtést szervez az éhező gyermekek támogatására.

A Procter & Gamble és a Lidl közös jótékony célú programot indít, melynek keretében minden vásárló, aki 2014 szeptemberében és októberében a Lidl magyarországi üzleteiben Procter & Gamble terméket vásárol, minden termék után 10 forinttal támogatja a Gyermekétkeztetési Alapítványt. A P&G és a Lidl közös társadalmi felelősségvállalási kampánya keretében azok a vásárlók, akik a Lidl üzleteiben P&G termékeket – többek között Ariel, Lenor, Jar és Head&Shoulders márkákat – vásárolnak, támogatják a Gyermekétkeztetési Alapítvány céljait és segítenek a rászoruló gyermekeknek legyőzni az éhséget.

Hazai és nemzetközi felmérések szerint ma Magyarországon közel 20 ezer gyermek éhezik. A Gyermekétkeztetési Alapítvány 1993-as alapítása óta azért dolgozik, hogy hazánkban a legszegényebb körülmények között élő gyermekek rendszeresen megfelelő és elegendő táplálékhoz jussanak.

A P&G és a Lidl közös jótékonysági programjához két olyan sztár is csatlakozott nagykövetként, akikről köztudott, hogy szerény körülmények között nevelkedtek, mégis sikerült kitörniük és sikeressé válniuk, pozitív példát mutatva a kampányban támogatott gyermekeknek is. A kampány nagykövetei: Berki Krisztián Európa-, világ- és olimpiai bajnok tornász, valamint Oláh Gergő, a népszerű X-Faktor 3. évadának győztese. A nagykövetekkel nem csupán a jótékonysági akciót népszerűsítő plakátokon, hanem alkalomadtán személyesen is találkozhatnak a vásárlók a Lidl üzleteiben.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top