nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Életmód
Formás test a bikiniszezonra 4 hét alatt!

Formás test a bikiniszezonra 4 hét alatt!

Feszes has, tónusos combok és szép karok – úgy érzed, van még mit formálnod a testeden a bikini szezonig? Ne aggódj, még időben vagy! Június közepére, a strandszezonra ezekkel a gyakorlatokkal igazán dögösre gyúrhatod magad! Íme, a leghatékonyabb alakformáló és erősítő gyakorlatok a bomba alakért!
NLCafé
f Ajánlom

A hőmérő higanyszála egyre feljebb kúszik, a ruhák mennyisége pedig ezzel fordított arányban csökken, és visszavonhatatlanul közeledik a nyár. Hagyj fel a kifogásokkal, kezdd el még ma az alakformálást, és néhány hét múlva mutasd meg formás idomaidat a parton!

Formás test a bikini szezonra 4 hét alatt!

 

A feszes has szexi!

A lapos has vonzóvá, kívánatossá és magabiztossá tesz. Ha a feszes has egyelőre még csak vágyálom, és szeretnél megszabadulni az úszógumidtól, akkor a felüléseken kívül számos gyakorlat létezik, amelyek ugyanolyan hatékonyak, és közben más izomcsoportokat is megmozgatnak. Az egyik ilyen a plank, ami nemcsak a hasizmaidat, hanem az egész testedet alaposan megdolgoztatja.

A pozíció a fekvőtámasz kiinduló pozíciójához hasonlít, a különbség annyi, hogy most az alkarodon támaszkodsz. Plankelés közben ügyelj arra, hogy a hátad és a törzsed egyenes maradjon, a fejed ne lógasd, a csípődet és a popsidat pedig ne told ki, de ne is engedd le! Ebben a pozícióban tartsd meg magad 3×1 percig, és meglátod, ha becsülettel, és helyesen végzed a gyakorlatot, többet érhetsz el vele, mint az egyszerű haspréssel!

Villants formás combokat!

Nincs az a férfi, aki a tónusos, formás combok láttán ne csorgatná a nyálát. Ha idén szeretnél végre egy szexi rövidnadrágban, vagy miniszoknyában végiglejteni a parton, akkor végezz kitöréseket, és a hatás nem marad el!

Állj vállszéles terpeszben, és egyik lábaddal lépj előre úgy, hogy az elől lévő lábadat derékszögig hajlítsd be, a hátsó lábad térde pedig szinte súrolja a talajt! Arra ügyelj, hogy az elől lévő lábad úgy hajlítsd be, hogy a térded ne told túl a bokád vonalán. Végezz váltott lábbal 4×8 sorozatot hetente 4 alkalommal reggel, valamint este is, és nemsokára büszkén viselheted a rövidnadrágot!

Formás test a bikini szezonra 4 hét alatt!

 

Búcsúzz el az integetőhájtól!

Számodra sem ismeretlen az integető háj, és nyáron inkább kerülöd az ujjatlan felsőket? Ne aggódj, nem vagy egyedül, de nem kell kétségbe esned, vagy takargatnod magad, van megoldás! A fekvőtámasz az egyik legjobb karfeszesítő gyakorlat, de ha nem érzed magad elég edzettnek hozzá, akkor, íme, egy hatásos gyakorlat tricepszre!

Ülj egy padra csípőszéles terpeszben, és a hüvelykujjaidat egymás felé fordítva tedd a feneked alá, hogy bemérd a karjaid között a megfelelő távolságot! A gyakorlathoz a karjaidon támaszkodva ereszd le magad a pad előtt addig, amíg a könyököd és a vállad egy vonalba kerül, a hátad pedig közben súrolja a padot! A mozdulat közben figyelj arra, hogy a könyök hátrafelé mozogjon, ne oldalra! Eleinte nehéz lesz, de ha 4×12 sorozatot végigcsinálsz hetente 4 alkalommal, nemsokára bátran hordhatsz az ujjatlan topokat, és bikinit is! 

 

Még egy kis edzés itt, az NLCafén

Megosztás Facebookon