nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Életmód
3 szuper étel wellnesshétvégére

3 szuper étel wellnesshétvégére

Egészségesek és finomak – 3 recept, ami nemcsak az ízlelőbimbóidat kényezteti, de egészségednek és vonalaidnak is jót tesz!
NLCafé
f Ajánlom

Ha egészségesen étkezel, egy kis fantáziával az élvezetekről sem kell lemondanod. Válogasd meg az alapanyagokat, és élvezd az ízek kavalkádját! 

Ízletes és tápláló reggeli: déligyümölcsös zabkása

Hagyd az unalmas, kalóriákban bővelkedő péksüteményeket, és dobd fel a reggeledet gyümölcsös zabkásával! A zabkása segít csökkenteni a koleszterinszintet, ráadásul sokáig teltségérzetet okoz, így a farkasétvágytól sem kell tartanod!

Íme, az egyik legegészségesebb reggeli: 15 dkg zabpelyhet locsolj meg 5 dl mandulatejjel, adj hozzá 1 mokkáskanál fahéjat, 1 evőkanál mézet, majd ízlésed szerint adagolj hozzá gyümölcsöket! Karikázz fel banánt, adj hozzá ½ felszeletelt ananászt, 1 evőkanál mazsolát, 2-3 kocka apró darabokra tört, magas kakaótartalmú étcsokoládét, keverd össze az egészet és élvezd az ízletes reggelit!

3 szuper étel wellness hétvégére

Zöldfűszeres frittata

Felejtsd el az omlettet, készíts frittatát, és fűszerezz bátran! Az olasz tojáslepényhez verj fel 3 tojást, adj hozzá ízlés szerint himalája sót, őrölt fekete borsot, 1 csipet köményt, 1 csipet kurkumát és kardamomot, valamint friss zöldfűszereket! Vágj apróra snidlinget, bazsalikomot, kaprot, 1 póréhagymát és 2-3 gerezd fokhagymát, adj hozzá 1 evőkanál teljes kiőrlésű lisztet, majd az egészet alaposan keverd el. Olívaolajos serpenyőben süsd 2-3 percig, végül tedd be előmelegített sütőbe, és süsd 180 fokon 5-6 percig. Paradicsommal és parmezán sajttal tálald! 

Egyszerű és finom desszert: fahéjas-barackos chiapuding 

A chiamag számos előnyös élettani hatása miatt már magában is valódi kincs, de felhasználhatjuk finom és egészséges nassokhoz is! Az egyik legegyszerűbb egészséges édesség a chiapuding, amit úgy variálhatunk különböző gyümölcsökkel, ahogy éppen a kedvünk tartja.

Áztassunk be 3 evőkanál chiamagot 2 dl kókusztejbe egy éjszakára. Másnap adjunk hozzá 1 evőkanál mézet, kaparjunk ki 1 rúd vaníliát, és keverjük el a masszánkat. Ezt követően rétegezzük egy tálkába 1 sor chiapudingot, majd 1 sor pépesre turmixolt, fahéjjal ízesített őszibarackot, ezután újra chiapudingot, majd barackot. Ha még szükséges, locsoljuk meg mézzel, és máris kész a finom és egészséges barackos chiapudingunk.

Még több wellness és stresszoldás az NLCafén: 

Megosztás Facebookon