nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Életmód
A fogyókúrás fehérjediéta megtámogatói a szuper proteinek

A fogyókúrás fehérjediéta megtámogatói a szuper proteinek

Ha bármilyen okból fehérjediétába kezdenél, sokféle élelmiszer áll rendelkezésedre. Íme a 11 legszuperebb alapanyag, amivel megoldhatod a maximális fehérjebevitelt.
Avatar
NLCafé
f Ajánlom

Ha gyors súlyvesztést szeretnél elérni, nem kell mást csinálnod, mint fehérjedús ételeket fogyasztanod. Ha nem vagy szénhidrátfüggő, akkor ez nem is hangzik olyan rosszul. De mielőtt belevágnál, járd körbe a témát, hiszen hosszútávon nagyon egyoldalú egy ilyen típusú diéta.

Fehérjében gazdag alapanyagok

Szerencsére a húson és a tejen kívül nagyon sokféle élelmiszer áll még rendelkezésre egy fehérjedús diéta kivitelezéséhez.

  1. Bab – minden fajtája fehérjében és rostokban gazdag
  2. Görög joghurt – fehérjetartalma a sima joghurténak nagyjából a kétszerese
  3. Tonhal – amellett, hogy magas a fehérjetartalma, B-vitaminban és szelénben is gazdag
  4. Csirke-, pulykamell – a legmagasabb fehérjetartalmú a szárnyasok közül
  5. Tojás – mindenképpen hőkezeljük, magas az A-vitamin-tartalma is
  6. Tofu – szójababból készült, fantasztikus fehérjeforrás, vegetáriánusoknak kötelező
  7. Sertéshús – fehérjedús, esszenciális aminosavakban gazdag
  8. Marha és borjúhús – kiváló fehérjeforrás, vas- és cinktartalma kiváló
  9. Sajt – ásványi anyagokban gazdag,magas zsírtartalmú, fehérjedús
  10. Olajos magvak – magas a tápértékük, és természetesen a fehérjetartalmuk
  11. Tej – fehérje- és kalciumforrás

Top 10 Foods High In Protein [HD]

SUBSCRIBE more videos are coming!Stay Tuned : https://www.youtube.com/channel/UCOsnF7l2kAUXpRt3IWn0_ew?sub_confirmation=1 Top 10 Foods High In Protein 2017 10 Foods High In Protein Foods High In Protein Top 10 Foods High In Protein 2017

Megosztás Facebookon