nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Életmód
Ha meglátod a Greenpeace új kampányát, nem iszol többet szívószállal

Ha meglátod a Greenpeace új kampányát, nem iszol többet szívószállal

A kanadai Greenpeace kampánya szó szerint torokszorítóra sikerült.
NLCafé
f Ajánlom

Amit az utóbbi években kaptak azok, akik halmozták a nejlonszatyrokat, azt kapják most, akik szívószállal isznak: teljes megszégyenítést. Sajnos nem szükségtelenül, ugyanis a felelőtlen műanyagtermelés beláthatatlan károkat okoz, elsősorban az óceán élővilágában.

A kanadai Greenpeace is a szívószálakat állította legújabb kampánya középpontjába, bár hozzáfűzték, a kampány az összes műanyag termék ellen irányul.

A szívószálháborúba egyre több vendéglátóhely száll be, többek között olyan nagyhatalmak, mint a McDonald’s, a KFC vagy a Starbucks, amelyek vagy kivonják, vagy papíralapúra cserélik a szívószálakat. Vannak azonban olyanok, akik ha akarnak, sem tudnak szívószál nélkül élni, például bizonyos fogyatékkal élők. A McDonald’s erre úgy reagált, hogy számukra továbbra is tartanak majd szívószálat, amit a kiszolgálótól tudnak kérni.

designtaxi

Megosztás Facebookon