Életmód

Nagy dobásra készül a Lidl, követhetnék a versenytársak

Követendő példát állít versenytársai elé a Lidl azzal, hogy 2019 végéig megszünteti az áruházaiban kapható egyszer használatos műanyag termékek forgalmazását.

Nagy változást jelentett be honlapján a Lidl, amit reményeink szerint a konkurens üzletláncok is követnek majd. A diszkontlánc azt vállalta, hogy 2019 végéig megszünteti a magyar áruházaiban kapható egyszer használatos műanyag termékek forgalmazását. Az intézkedés része annak a cselekvési tervnek, amiben a Lidl azt vállalta, hogy 2025-re 20 százalékkal csökkenti a műanyag felhasználását.

A Lidl diszkont élelmiszerkereskedelmi hálózat áruháza a főváros XIII. kerületében, a Béke téren. MTVA/Bizományosi: Róka László

A közlemény szerint a Lidl Magyarország 169 áruházában 2019 végéig megszünteti az egyszer használatos műanyag termékek, mint a szívószálak, az eldobható műanyag poharak, műanyag tányérok és evőeszközök, valamint a műanyag fültisztító pálcikák értékesítését.

A cég azt tervezi, hogy 2019 végéig minden raktárkészletét értékesíti, majd fokozatosan átáll a környezetkímélőbb alternatívákra. Első lépések egyikeként augusztustól például a saját márkás energiaitalok papírtálcáiról eltűnik a műanyag, így évente közel öt tonnával kevesebb fóliát kell majd csomagolásra felhasználni.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top