Életmód

Kiakadtak a vásárlók a neves áruházlánc plakátja miatt

Nehéz nem látni az ok-okozati összefüggéseket…

Az ipswichi Sainsbury’s áruházban vásároló Stuart Harris különös plakátelhelyezésre lett figyelmes legutóbb, mikor kisfiával az üzletben járt.

Az immár recept nélkül is kapható „kék pirula” reklámja ugyanis közvetlenül a pénzbedobós gyerekjáték, egy tündéres kiskocsi mögött volt látható, ily módon nagyon világos kapcsolatot létrehozva a kék tabletta potencianövelő hatása és annak várható eredménye között.

Fotó: Stuart Harris/Facebook

A Facebookon is megosztott fotóval kapcsolatban Harris elmondta, hogy már a helyszínen szólt a személyzetnek, akik jót nevettek a dolgon, de megígérték, hogy értesítik a menedzsert.

Harris felvetette, hogy más kontextusban esetleg – nem bátorításként, hanem figyelmeztetésként – óvszert is lehetne reklámozni a gyerekjáték mögött.

(via The Sun)

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top