Életmód

Fogyókúrás készítményekre nem sajnáljuk a pénzt

Két százalékkal többet költünk fogyókúrás készítményekre, mint egy évvel korábban.

Felmérték a fogyókúrás készítmények magyar piacát, és kiderült, hogy csaknem másfél milliárd forintért vettünk kapszulákat, porokat, oldatokat. A Nielsen piackutató szerint áprilisban meglódul, májusban pedig tetőzik a fogyókúrás szerek eladása, ebben a két hónapban termelődik a teljes éves forgalom több mint ötöde. Decemberben a májusi forgalom felét hozzák a fogyókúrás készítmények, viszont az év végi ünnepek után, januárban fellendül az értékesítés.

 

A fogyókúrás készítmények között a különféle kapszulák a legnépszerűbbek, az eladások mintegy felét teszik ki; 45 százalékkal ezüstérmesek a porok, vagyis shake-alapok. A folyadékok, oldatok, pezsgőtabletták és ampullás termékek részesedése elenyésző.

A közlemény idézi Rhorer Dávidot, a Nielsen ügyfélkapcsolati vezetőjét, aki jelezte: a WHO adatai szerint a magyar lakosság közel kétharmada túlsúlyos, miközben a Nielsen egy globális kutatása szerint a magyaroknak csak a fele, megközelítőleg ötmillió ember véli úgy, hogy súlyproblémái lennének. Ebből az ötmillióból azonban négyötöd dolgozik is azon, hogy ledolgozza a súlyfelesleget.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top