Életmód

Így néznének ki a leghíresebb márkajelek nőiesítve

Nőnap alkalmából a Pringles, és a Monopoly kis figuárja is női külsőt kapott.

Megfigyelted, hogy a legtöbb logó férfi karaktereket ábrázol? Valószínűleg nem, hiszen ki figyelne ilyen apró részletekre? Pedig épp az ilyen apróságok táplálják a mélyből a genderegyenlőtlenségeket.

Ezért döntött úgy a Creative Equals, egy designcég, mely a kreatív ipar nemi egyenjogúságért küzd, hogy elkészíti a leghíresebb, mindannyiunk által ismert márkajelek nőiesített változatát.

Így lett a Pringles bajszos  figurájából copfos lány:

a Schwarzkopf férfiprofilja helyére pedig egy kontyos nőé került:

 

„A cégek kreatív igazgatói 89,5%-os arányban férfiak, ez pedig rányomja a bélyegét a cég arculatára is” – magyarázza Ali Hanaan, a Creative Equals igazgatója. Hanaan hozzáteszi, nem állt szándékukban megtámadni egyik ábrázolt céget sem – céljuk pusztán a sokszínűségre való figyelem felkeltése volt.

 

Bored Panda

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top