nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Életmód
Down-szindrómás kisfiú lett a híres márka arca

Down-szindrómás kisfiú lett a híres márka arca

Az ikonikus bébiételmárka minden évben megválasztja szóvivő babáját.
NLCafé
f Ajánlom

Nyolcadik alkalommal választotta meg a Gerber cég az év kisbabáját, most a 18 hónapos Lucas Warrent Georgia államból. A zsűri több mint 140.000 versenyző közül szavazott a kis Lucasra, akinek az arcképe a cég összes közösségi platformján feltűnik majd az év során, emellett családja 50.000 dollárt kap.

Congratulations to our 2018 Gerber Spokesbaby Lucas! Welcome to the family Lucas, send him 💙love! #AnythingForBaby

@ gerber által megosztott bejegyzés,

Ám a legfontosabb tény az egészben, hogy a vállalat 91 év alatt először választott Down-szindrómával született babát kampányuk arcának.

„Minden évben kiválasztjuk azt a babát, aki a legjobban példázza a Gerber örökségét. Lucas tökéletesen alkalmas erre a posztra. Gyönyörű és örömteli mosolya megnyerte a szívünket. Reméljük, hogy ez a lehetőség rávilágít a különleges szükségletű közösségre és felhívja az emberek figyelmét arra, hogy némi elfogadással és támogatással a különleges szükségletű egyéneknek lehetőségük van arra, hogy megváltoztassák a világot, ahogy Lucas is teszi azt!” – nyilatkozta Bill Partyka, a Gerber elnök-vezérigazgatója.

Az eredeti Gerber-baba Ann Turner Cook volt, aki nemrég ünnepelte 91. születésnapját. Az 1927-ben róla készült fekete-fehér kép a Gerber ikonikus logójává vált.

Huffington Post

Megosztás Facebookon