nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Életmód
Ezeket csináld az ébredés utáni 10 percben

Ezeket csináld az ébredés utáni 10 percben

Nem könnyű az ébredés, de tehetsz azért, hogy jobb legyen!
NLCafé
f Ajánlom

Vannak, akik kifejezetten nehezen kelnek fel reggel. Három szundit állítanak be a telefonjukon, és utána is úgy kóvályognak még félóráig, mintha fejbe verték volna őket. Mutatunk pár tippet, amivel kicsit könnyíthetsz ezen az ébredés utáni állapoton, hogy jól induljon és folytatódjon is a napod.

Ne kapcsold ki az ébresztőt, és aludj vissza még kétszer. Igen, ilyenkor a legédesebb az álom, de ha elalszol, az egész reggeledet elrontod a futással és kapkodással. Megéri inkább tíz perccel előbb kelni, hogy kényelmesen és békésen megihass egy csésze kávét.

Álmodtál valami érdekeset éjszaka vagy csak eszedbe jutott valami fontos? Ébredés után ragadj tollat, és gyorsan írd le, amire emlékszel. A legjobb már éjszaka, ha felébredsz, de ha még ilyenkor is tiszták az emlékek, fontos, hogy ezeket ne söpörd be a kukába.

Felejtsd el a tegnapot, koncentrálj a mára! Biztos, hogy érdemes még mindig az elmúlt napokban történt dolgok miatt stresszelni? Valószínűleg úgysem tudod már megváltoztatni, főleg, ha nem akkora problémáról van szó.

Gondolj valamire, amiért hálát érzel vagy izgatottan várod. Biztos mindig van ilyen.

Ne nyúlj rögtön a mobilodért, főleg, amíg még az ágyban fekszel. Ráérsz 10 perc múlva is lecsekkolni az időjárást vagy az e-mailjeidet. 

Igyál egy pohár vizet, hogy rögtön alapos hidratálással kezdd a napot. 

Engedd be a fényt! Ne a lámpákat kapcsolgasd rögtön fel (oké, ha kora reggel van, nyilván azokat), hanem húzd el a függönyt vagy fel redőnyt, és engedd, hogy besüssön a nap.

Nyújtózkodj! Nem komplett reggeli tornára gondolunk, de egy kis nyújtás egészséges, és még jól is esik. 

Ágyazz be! Hidd el, bármennyire nincs is kedved most rendbe rakni az ágyat, jót tesz a hangulatodnak, ha nem arra érkezel délután, hogy összevissza van minden. 

Csinálj valami olyat, amihez nincs kedved. Nem kell nagy dologra gondolni feltétlenül, lehet az a beágyazás is, de jó lesz utána arra gondolni, hogy rávetted magad.

Apartment Therapy

Megosztás Facebookon