nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Életmód
10 tanács, amit mindenképpen tarts be a sikeres fogyókúrához

10 tanács, amit mindenképpen tarts be a sikeres fogyókúrához

Kétféleképpen lehet sikeres egy fogyókúra: az egyik verzió, ha rövid idő alatt érünk el látványos eredményt, a másik pedig, ha az elért alakváltozást meg is tudjuk tartani. Sajnos ez a két opció csak nagyon ritkán jár együtt. Mi most az utóbbi sikeréhez szeretnénk tanácsokat adni.
NLCafé
f Ajánlom

A tartós alakváltozás sikere, már nem is annyira egy fogyókúra eredménye mint inkább egy egész komplex életmódváltásé. Hiszen ha igazán szeretnénk megőrizni a kívánt alakunkat, akkor azt kemény munka kell hogy megelőzze, mind táplálkozásunkban, mind a sportolás terén. A nagy alapelveken túl azonban vannak apró trükkök, amelyeket betartva sikerre vihetjük fogyókúránkat.

10 tipp a sikeres fogyókúrához

10 tanács, amit mindenképpen tarts be a sikeres fogyókúrához
  1. Tudnod kell, hogy a sikeres fogyókúra nem egy 7 napos program eredménye. Jól átgondolt több hónapos, akár egyéves fogyókúra hozhat biztos sikereket.
  2. Ha egyszer lemondtál az egészségtelen, hizlaló ételek fogyasztásáról, ne nézz vissza. Próbáld meg minél változatosabbá tenni új ételeidet, fedezz fel új, kevésbé hizlaló alapanyagokat.
  3. Fogyókúra alatt is sportolj mindennap! Itt is a rendszeresség a legfontosabb: nem kell órákig a kínpadon gyötrődnöd hetente egy alkalommal. Inkább mindennap iktass be minimum fél óra intenzív mozgást.
  4. Addig is, míg fogyókúrázol, egyél rendszeresen, ne hagyj ki egy étkezést sem. Inkább válogasd meg, mit eszel, ahelyett, hogy farkaséhesen nekiugranál a spájzban eldugott chipsnek.
  5. Igyál sok folyadékot szénsavmentes ásványvíz és cukrozatlan gyógy- vagy gyümölcstea formájában.
  6. Egyél sok fehérjét, ez elősegíti az izomtömeg épülését, és a zsírszövetek csökkentésére sarkallja a szervezetünket.
  7. Válassz rostban gazdag ételeket, hiszen ezek sokkal hatékonyabbak az éhség elűzésében. S ha valami édesre vágysz, fogyókúra alatt egyél sok gyümölcsöt.
  8. Lúgosítás! A zsírpárnák növekedésének hátterében gyakran a szervezet elsavasodása áll. Egyél sok zöldséget, zöldséglevet, paradicsomot, citromot, savanyúkáposztát és csírákat.
  9. Fogyassz kevesebb alkoholt! Túl sok kalóriát tartalmaz.
  10. Szánj időt az étkezésre, add meg a módját. Ha gyorsan, kapkodva eszel, olyan érzésed lesz, mintha nem is ettél volna semmit sem.

 

Megosztás Facebookon