nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Egészség
5 feltét, amit felejts el a salátádról, ha fogyni akarsz

5 feltét, amit felejts el a salátádról, ha fogyni akarsz

Ez az 5 hozzávaló úgy, ahogy van, szabotálja a salátádat.
NLCafé
f Ajánlom

Ha fogyókúrára vagy egészségesebb életmódra adtad a fejed, szuper ötlet, minél több salátát fogyasztani. Az azonban egyáltalán nem mindegy, milyen feltétet választasz a zöldek tetejére – néhány népszerű, ugyanakkor nem túl egészséges opció, és a salátádat máris kalóriák százaival pakoltad meg. Jöjjön 5 feltét, amelyekkel ha lehet, minél ritkábban kínáld meg a salátád.

1. Felvágott

Egy kis fehérjét adni a salátához önmagában véve nem lenne rossz ötlet, ám az előre csomagolt felvágottak gyakran túl sok sót és zsiradékot tartalmaznak. Maradj inkább a natúr csirke- vagy pulykamellnél, vagy adj egy tojást a salátádhoz!

2. Édesre vagy sósra pörkölt magvak

A cukorral bevont magvak és aszalt gyümölcsök egyértelműen nem férnek bele a diétába, de a sós magokkal sem jobb a helyzet. Utóbbiak vizet vonnál el a szervezettől, ráadásul a mértéket sem egyszerű tartani a ropogtatásukkal.

3. Tészta

Ha szénhidrát nélkül nem tudod elképzelni a salátád, válassz tészta helyett olyan egészségesebb opciókat, mint a quinoa vagy az árpa. Ne ezen csússzon el a szuper egészséges salátád!

4. Krémes dresszingek

Ha valamit egy életre felejts el a salátád kapcsán, az a bolti cézár-öntet, melynek hála, akár 150-200 kalóriával is többet nyomhat egy saláta. Egy balzsamecetes, citromos, olívaolajos vinaigrette éppolyan ínycsiklandó tud lenni!

5. Rántott zöldségek

Télen nem kívánod annyira a nyers zöldségeket? Megértjük. Ám a salátádból akkor is nélkülözd a rántott vagy túl sok olajban sült zöldségeket, és válaszd inkább az egészséges pároltakat. 

Popsugar

Megosztás Facebookon