nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Egészség
Sokkoló képet osztott meg 14 éves fiáról, hogy figyelmeztesse a többi szülőt

Sokkoló képet osztott meg 14 éves fiáról, hogy figyelmeztesse a többi szülőt

A 14 éves skót fiú karácsony előtt került kórházba, miután amfetamintartalmú tablettát vett be otthon. Azóta az életéért küzd.
NLCafé
f Ajánlom

„Lennon szerencsére már felébredt a kómából, sőt az intenzív osztályt is elhagyhatta, de az orvosok szerint még hosszú út áll előtte, hogy teljesen felépüljön” – nyilatkozta a Daily Mail című brit bulvárlapnak a 14 éves Lennon McKay nagynénje. A 37 éves Ashley Moodie a lapnak felidézte, hogy mióta Lennon kórházba került, orvosai háromszor közölték velük, hogy a fiú talán nem éli meg a másnapot.

„Senkinek sem kívánom, hogy olyasmin kelljen keresztül mennie, mint most nekünk” – mondta Ashley, majd hozzátette, unokaöccse nem sokkal karácsony előtt otthon vette be azt a piros-fehér színű tablettát, amelytől rosszul lett. „Az orvosok szerint a tablettában amfetamin és MDMA lehetett, a szer pedig súlyosan károsította Lennon veséit és a máját, ami miatt naponta dialízist kell kapnia.”

lennon, drog,

Kép forrása: Daily Mail

Ashley elmondta, Lennon szüleivel egyetértésben azért osztották meg a fiúról készült sokkoló képeket, ahogy a kórházi ágyában, gépekhez kötve fekszik, mert szeretnék felhívni a többi szülő figyelmét a veszélyre. „Lennon kezelőorvosa elmondta, hogy ugyanezekkel a tünetekkel kezelnek egy 13 éves fiút is, aki nagy valószínűséggel ugyanazt a tablettát vette be, mint az unokaöcsém.”

A nagynéni elárulta azt is, hogy bár már nincs az intenzív osztályon, Lennon mindennap az életéért küzd. „Egyelőre nem tud beszélni, és az izomsérülései miatt járni sem. Érthető, hogy nagyon frusztrált, de az elmúlt napokban kitartóan küzdött az életéért, biztosak vagyunk benne, hogy teljesen felépül majd.”

Megosztás Facebookon