Egészség

Elképesztő cuki reklámszereplő lett a Down-szindrómás Liliből

Egy magyar kislány, Havasi Boglárka Lili a Fisher-Price reklámjának főszereplője, olvadozik az internet.

Egy kétéves, Down-szindrómás budapesti kislány, Havasi Boglárka Lili lett a játékgyártó Fisher-Price reklámjának főszereplője.

A New York Times cikke megjegyzi, hogy a reklámokban már jó ideje megjelennek

 

fogyatékossággal élő emberek, de a Down-szindrómások csak mostanában szerepelnek hirdetésekben, legutóbb pedig egy New York-i divatbemutatón tűnt fel Down-szindrómás modell.

A lap hozzáteszi, hogy a hirdetők szempontjából a Down-szindrómások nem számítanak kiemelt célközönségnek, mivel az Egyesült Államokban sem születik hatezernél több Down-szindrómás baba évente.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top