nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Család
Fokozható a gyerek iskolai teljesítménye?

Fokozható a gyerek iskolai teljesítménye?

Hogyan befolyásolható a diákok tudatalattija egy-egy vizsgaszituációban, s ezzel miként javíthatók jövőbeni eredményeik?
NLCafé
f Ajánlom

Ezekre a kérdésekre keresték a választ a University of Missouri kutatói. A tesztek során 131 egyetemistával ugyanazon kérdéssorokat töltették ki, egy különbséggel: míg az egyik csoport a tesztlap tetején végig A (vagyis 5-ös) osztályzatot látott, addig a másik csoport F-et (elégtelen), míg a harmadik J-t (semmi).

Inspiráló környezet a jobb vizsgákért

A legjobb teszteredményt minden alkalommal az A csoport produkálta. A kutatók szerint a kísérlet fontos tanulsága, hogy a diákokra mind a tanulás, mind a vizsgaszituációk során erőteljesen hat a környezet, amit a tanároknak érdemes pozitívan kihasználniuk.

Megosztás Facebookon