nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Baba
Szülés előtt 2 órával még rúdtáncolt – videó

Szülés előtt 2 órával még rúdtáncolt – videó

Családja szerint a rúdtáncos kismama komoly veszélynek tette ki a kisbabáját.
NLCafé
f Ajánlom

A 31 éves svájci rúdtáncoktató, Christina Spirig családja aggodalmai ellenére sem hagyott fel a rúdtánccal a várandóssága alatt, sőt még pár órával az összehúzódások kezdete előtt is javában a rúdon pörgött. A fiatal nő – akinek már van egy 8 éves fia – azt állítja, a rúdtánc segített abban, hogy gyorsabban felépüljön az első, nehéz szüléséből.

Sokan aggódtak azon, hátha leesek, vagy komoly kockázatoknak teszem ki a babámat. Különösen a családom és a barátaim féltettek. Mások azonban gratuláltak a pocakos rúdtáncvideóimhoz, sőt más kismama rúdtáncosok kértek tőlem tanácsokat. A kisbabám mindig aludt, amikor táncoltam, sosem tűnt ilyenkor nyugtalannak” – mondta el Christina, aki a szülés után 7 héttel már újra a rúdon pörgött.  

 

Christina Poledanceluzern (@christina_poledanceluzern) által megosztott bejegyzés, Jún 4., 2018, időpont: 9:51 (PDT időzóna szerint)

 

Christina Poledanceluzern (@christina_poledanceluzern) által megosztott bejegyzés, Júl 2., 2018, időpont: 10:09 (PDT időzóna szerint)

Az immár kétgyermekes anyuka – akinek saját rúdtáncstúdiója van Luzernben – azt is elárulta, hogy az első baba születése után kapott rá a rúdtáncra, amitől nemcsak fittebb és izmosabb lett, hanem az egyensúlyérzéke is sokat javult.  Mint mondja, természetesen kockázatos várandósan rúdtáncolni, főleg, ha már 5 hónapos terhes a kismama, mert akkor már a pocak is eléggé megnő, tehát mellőzni kell egyes táncelemeket, nehogy megnyomja a rúd a pocakot, valamint a puha földet érésre is ügyelni kell.

 

Christina Poledanceluzern (@christina_poledanceluzern) által megosztott bejegyzés, Máj 24., 2018, időpont: 2:20 (PDT időzóna szerint)

 

Christina Poledanceluzern (@christina_poledanceluzern) által megosztott bejegyzés, Júl 11., 2018, időpont: 1:42 (PDT időzóna szerint)

Christina egészen a 6. hónapig heti 3-4 alkalommal gyakorolt, majd a várandósság hátralévő idejében heti 45 percre csökkentette le. „Figyeltem a testemre, ha valamit rossznak éreztem, vagy valamiben bizonytalan voltam, inkább nem csináltam meg a rúdon” – mondta el.

(via)

Megosztás Facebookon