Sztárok

Badár Sándorék ismét mesélnek

Badár Sándor és Horváth János ismét hírt ad magáról. Voltak már "Jappánban", végigutazták "Ámerikát", és most elmesélik, hogy mi is történt a két út között.

UPC Lions díjat nyert a cannes-i reklámfesztivál apropóján megrendezett versenyen a Badár Sándor és Szőke András főszereplésével futó kampány. A páros egyik tagja, jelesül Badár Sanyi ismét elkezd mesélni.

Az elmúlt rendszer nagyobb hatással bírt, mint azt gondolnánk. A legvidámabb barakk tagjaként Magyarországon mindig minden szebb és jobb volt, de vajon mit gondoltak erről a szomszédaink és a kommunista Szovjetunióhoz hű keleti országok?

Badár Sándor és Horváth János emlékszik még, így könnyen és nagy élvezettel át tudják adni tapasztalataikat, történeteiket.

Mi is az a KEK? Az elsőre is nyilvánvalónak tűnik, hogy valamiféle rövidítés. A serdülőkor első 35-40 évén túljutott futballrajongó számára egy, a fiatalságát megédesítő, bűvös szócska, a többi néhány millió Badár–Horváth-rajongó számára pedig a hazai stand-up zseniális állócsillagainak 10-12 részből álló fellépéssorozata. (NLC)

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top