nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Angelina Jolie 10 év után újra egy világmárka reklámarca lett

2007 óta a gyönyörű színésznő most vállalta először, hogy kozmetikai márka reklámarca, sőt ikonja lesz. A felkérés persze nem akárhonnan jött, az 1828-ban alapított Guerlain Parfumeur luxusmárkáról van szó.
Krémmánia
f Ajánlom

A francia kozmetikai birodalom legújabb parfümjének, a Mon Guerlainnek a reklámarcául kérte fel a filmrendezőt, aki nem mellesleg az ENSZ Menekültügyi Főbiztosságának különmegbízottja.

Az illatújdonságról Thierry Wasser, a márka vezető parfümőre egy interjúban azt mondta, “az illat kialakításához az inspirációt a nők illatjegyeiből vettem”, vagyis “a választásokból, az érzelmekből és az álmokból, amelyek a modern nőiséget megtestesítik”.

További részletek az új parfümről és a felkérésről a Krémmánia Magazin oldalán »

Angelina Jolie 10 év után újra egy világmárka reklámarca lett
Megosztás Facebookon