Szépüljünk

1,45 milliárd dollár és egy diszkrét jogfosztás – Ennyit ér az év üzlete a beautyvilágban

Az év szépségipari híre, hogy pár napja az Estée Lauder-család tagja lett a Too Faced kozmetikai márka.

A cégcsoport számára az eddigi legnagyobb volumenű felvásárlásnak számít Jarrod Blandino és Jeremy Johnson 1998-ban alapított márkája, amely elsősorban az Y generáció ifjait célozza meg termékeivel – nem kis sikerrel.

Igaz, hogy nem az olcsó árkategóriához tartoznak a Too Faced termékei, mégis itthon is nagy a hype körülötte, és hozzá kell tenni, egészen csini INCI-je is van termékeinek.

És épp ez az a terület, ahol az üdvrivalgás zajába némi elkeseredett hüppögés is keveredik. Kétségtelen ugyan, hogy szélesebb körű, nagyobb támogatást kapó értékesítésre lesz így lehetőség, nő a marketingbüdzsé, és még számtalan más előnyt tartogathat egy fiatal márka számára  egy ilyen felvásárlás. Másik oldalról azonban a Too Faced egy pillanat alatt elveszítette CF (cruelty free) jelölését. Magyarország legnagyobb online beautyközössége, a Krémmánia már törölte CF adatbázisából, és nyilván a nemzetközi nyuszis listákról is távoznia kell.

Ha kíváncsi vagy rá, mindezek ellenére milyen pozitívumokat tartogat számunkra az egyesítés, olvasd el a Krémmánia Magazin cikkében »

 

1,45 miilárd dollár és egy diszkrét jogfosztás - Ennyit ér az év üzlete a beauty világban

Mentés

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top