Szépüljünk

Muzulmán szépség lett a híres sminkmárka új reklámarca

Egy muzulmán beauty bloggert választott legújabb reklámarcának a CoverGirl sminkmárka.

Alig két héttel azután, hogy bejelentették: egy 17 éves Instagram-sztár, James Charles lett a CoverGirl első fiú modellje, máris itt a legújabb reklámarc, Nura Afia, egy muzulmán beauty blogger, aki szintén az Instagramon szerzett hírnevet.

Muzulmán szépség lett a híres sminkmárka új reklámarca

A csodaszép, fejkendős lány James Charlesszal együtt a #LashEquality  kampányban szerepel, mely a márka új szempillaspiráljához kapcsolódik, és azt hirdeti, hogy bár különbözőek vagyunk, és a szempillánk sem egyforma, a szépséghez mindenkinek ugyanúgy joga van. A reklámokban egyébként olyan sztárok is feltűnnek, mint Sofia Vergara vagy Katy Perry.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top