Szépüljünk

A hétköznapok új divatja a műszempilla

Úgy tűnik, a hétköznapok sminkdivatjába is visszatér az utóbbi években inkább csak alkalmi viseletként használt műszempilla.

Nagy-Britanniában az elmúlt hetekben 33 százalékkal több műszempillát adtak el, mint tavaly ugyanebben az időszakban. A jelenség állítólag annak tudható be, hogy a brit X-Factor versenyzői látványosabbnál látványosabb műszempillákkal szerepelnek a színpadon, a nők pedig őket akarják utánozni, méghozzá a hétköznapokban is. Megfigyelhető ráadásul, hogy sokan nem érik be egy-egy sor műszempilla felragasztásával, hanem szemenként rögtön két sort tesznek fel a még ütősebb hatás elérése érdekében.

A hétköznapok új divatja a műszempilla

A szakemberek szerint könnyen elképzelhető, hogy nem valamiféle múló hóbortról van szó, hanem valóban visszatér az utcai divatba a hatvanas-hetvenes éveket idéző szemhangsúlyos, műszempillás sminktrend, amelyet annak idején olyan dívák tette népszerűvé, mint Twiggy vagy Sophia Loren.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top