Szabadidő

Kiakadtak az egyik magyar webáruház ügyfelei

Akadozik a kiszállítás, az áruk visszaküldése, van olyan is, aki két hónapja vár a pénze visszautalására.

Valami nincs rendben a régió egyik legnagyobb online áruházával, a ruhákat, cipőket és hasonlókat áruló Fashion Days-zel. Az áruház Facebook-oldalát elárasztották a vásárlói panaszok – írja az Index

Az ügyfelek egy része azt kifogásolja, hogy a megrendelt áruk régóta nem érkeznek meg, az árukat nem lehet visszaküldeni a cégnek vagy a visszaküldött termékekért hetek óta nem kapják vissza a pénzt. Van olyan ügyfél, aki két hónapja vár a pénzére.

Többen azt írják, hogy feljelentést tettek a cég ellen, és van, aki szerint pénzügyi nehézségek vannak a háttérben.

A Fashion Days elismerte, hogy felléptek hibák a kiszállításban, a számlázásban és a visszaküldési, valamint visszáru-utalási folyamatban, de állításuk szerint ez átmeneti. Közlésük szerint a hibák háttérében a vásárlást megkönnyítő fejlesztések vannak, a probléma pedig technikai, nincs szó pénzügyi válságról.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top