„Új hősökre van szükség” – legyél te is egy közülük!

Kövess minket a facebookon!

f Ajánlom
A Magyar Vöröskereszt véradókamionjának üzembe helyezése óta több mint 40.000 ember nyújtotta itt segítő karját véradásra, ez azt jelenti, hogy már 18.000 liter vért gyűlt össze a kamion segítségével. Most mindennapi vásárlással támogathatjuk a kamiont.
Írta: | 2017. 07. 13. |

Kövess minket!

f Ajánlom

A P&G és a Rossmann a Magyar Vöröskereszt véradókamionjának támogatására indította el az „Új hősökre van szükség” kezdeményezést. Július 31-ig minden Rossmann üzletben és Online Drogériában megvásárolt Blend-a med és Oral-B fogápolási, Pantene hajápolási, Discreet, Naturella és Tampax női higiéniás, és Old Spice férfi szépségápolási termék megvásárlása hozzájárul a program sikeréhez. A kijelölt márkák esetében minden elköltött 100 forint után 1 forint a Magyar Vöröskereszthez jut el.

„Új hősökre van szükség” – legyél te is egy közülük!

„A véradókamion kiemelt szerepet kap a mindennapi munkákban, segítségével olyan emberekhez is eljuthatunk, akik számára az átlagosnál nagyobb idő- és energia befektetést igényelne egy kijelölt véradóhelyre elmenni. A Magyar Vöröskereszt kiemelt feladata, hogy minél több fiatal véradót mozgósítson, ezért is örülünk minden olyan kezdeményezésnek, ami a fiatal korosztályt, az új hősöket célozzák, mindezt a véradókamion bevonásával” – mondta el Kardos István, a Magyar Vöröskereszt igazgatója.

„A Procter & Gamble 25 éve elkötelezetten gondoskodik a magyarországi helyi közösségekről, ahol élünk és dolgozunk. A most útjára indított kezdeményezéssel a Magyar Vöröskereszt, a Rossmann és a P&G folytatja társadalmi felelősségvállalási törekvéseit a magyar emberek életének támogatásával” – mondta Matej Podobnik, a P&G Magyarországért felelős vállalati kommunikációs menedzsere.

A program kulcsfontosságú partnere a Rossmann, Magyarország egyik vezető kozmetikai áruházlánca.„A Rossmann nyitott a különböző társadalmi kezdeményezésekre. Bízunk benne, hogy vásárlóink most is csatlakoznak majd a programhoz, hiszen a kampány menete igen egyszerű: mindennapi bevásárlásunkkal, egy kis figyelemmel, szinte észrevétlenül is segíthetünk” – tette hozzá Kadlok Nelli, a Rossmann Magyarország PR menedzsere.

„Új hősökre van szükség” – legyél te is egy közülük!

A nyár beköszöntével sem csökken a vérellátás biztosításának jelentősége, mi több, rendőrségi statisztikák szerint a gyermekbalesetek száma július-augusztus időszakban kétszer olyan magas, mint február-márciusban. Pontosan ezért kiemelten fontos, hogy felkészüljünk a bajba jutottak megsegítésére a hazai vérellátás támogatásán keresztül.

 

Bővebb információ: www.ujhosok.hu

 

Olvass tovább

Hozzászólások  ( 0 )
blog comments powered by Disqus