Minőségi kávéra hajtanak a magyarországi autósok

Kövess minket a facebookon!

f Ajánlom
A mozi–popcorn párosításhoz hasonlóan az autóvezetés „kötelező” velejárója az ízletes kávé. A hazai sofőrök több mint fele presszókávét vásárol, ha útközben betér egy kávéra, de egyre többen figyelnek arra is, hogy fenntartható forrásból érkezzen a frissítő ital.
Írta: | 2017. 05. 15. |

Kövess minket!

f Ajánlom

Egyre nő az igény a minőségi kávéélményre, emellett a vendégek a fenntartható fejlődést is mind fontosabbnak tartják – akár útközben is. A hazai utakon autózók ma már nem csupán az éberség kedvéért dobnak be egy „gyors feketét” a legközelebbi benzinkúton, a kitűnő aromára és minőségre, valamint a termék eredetére is egyre nagyobb figyelmet fordítanak. Az igényekkel a benzinkúthálózatoknak is lépést kell tartaniuk. Nem véletlen, hogy az OMV például egy minőségi, saját kávéblendet fejlesztett ki, a VIVA kávét.

Az OMV Hungária 103, VIVA kávézóval rendelkező magyarországi töltőállomásán évente közel 3 millió csésze kávét fogyasztanak el a vásárlók, ez a mennyiség 2016-ban, százalékos arányban kétszámjegyű növekedést jelentett a megelőző évhez képest.

A VIVA kávézókban megforduló vendégek több mint fele az espressora esküszik, ötödük pedig cappuccinót választ. A vevők 15 százaléka a hosszú kávét, míg minden tizedik az egyéb tejes termékeket – köztük a latte macchiatót, a melange-ot vagy a bécsi kávét – részesíti előnyben. Bármilyen formában is fogyasztják azonban a kávét a vásárlók, azzal a fenntartható fejlődéshez is hozzájárulnak az OMV-kutakon. A FAIRTRADE minősítéssel rendelkező kávét vásárlók biztosak lehetnek abban, hogy a termelőknek nyújtott kedvezőbb kereskedelmi feltételeket tartották szem előtt a beszerzésénél.

A VIVA blend minőségi kávéélményét a régiós ízlésnek megfelelően, az olasz Gimoka kávépörkölő szakértőivel közösen fejlesztette ki az OMV. Kevesen tudják, de számtalan vakteszt és kóstolás után alakult ki a 80 százalék arabica és 20 százalék robusta összetételű keverék. A vásárlók elvárásainak megfelelően tavaly óta kizárólag a FAIRTRADE nemzetközi civil szerveződés keretében vásárolt, azaz méltányos kereskedelemből származó, friss, olaszos kávéval frissülhetnek fel a megfáradt autósok az OMV-kutakon.

Minőségi kávéra hajtanak a magyarországi autósok
Maximális teljesítmény a kézilabdapályán is

Az OMV Hungária 2016 tavaszán lett a legeredményesebb magyar női kézilabda-klubcsapat, a Győri Audi ETO KC büszke szponzora. Az együttműködés elsősorban az utánpótlás-nevelésre és a tehetséggondozásra, a jövő sikereinek támogatására irányul. Az alapítása óta eltelt évtizedekben a győri női kézilabdacsapat számos hatalmas sikert ért el: 12-szeres magyar bajnok, 12-szeres Magyar Kupa-győztes, illetve most már háromszoros EHF Bajnokok Ligája győztes.

 

 

 

Olvass tovább

Hozzászólások  ( 0 )
blog comments powered by Disqus