Szabadidő

Friderikusz leverte Doktor House-t

A teljes lakosság körében a versenyzőjét megénekeltető Friderikuszra többen voltak kíváncsiak, mint az utolsó évadot taposó Doktor House-ra. De a 18–49 évesek között szorosabb az állás. Te melyiket nézed?
Friderikusz leverte Doktor Houset
Mi a SHR?
Nézettségmérésnél használt kifejezés. SHR, azaz share, arányt jelent. Értéke azt fejezi ki, hogy az éppen televíziózó nézők mekkora része figyeli a vizsgált műsort.

Egy héttel ezelőtt már megszorongatta Doktor House a Legyen Ön is milliomos!-t (sőt a 18–49-es korosztályban meg is verte a mogorva doki az RTL saját gyártású műsorát), azonban április 4-én szerdán változott a helyzet.
Úgy tűnik, a tévénézők ráharaptak a Fridinek énekelgető, 25 éves bájgúnár promójára, ugyanis a teljes lakosság körében 1 millió 34 ezer néző választotta a Legyen Ön is milliomos!-t, míg a 1 perccel korábban kezdődő TV2-es Doktor House-t ezúttal csak 599 ezren választották. Ezzel a néha már kabaréba átívelő Legyen Ön is milliomos! 24,3%-os SHR-t, míg a bicebóca House csak 13,59%-os közönségarányt ért el.
Nem ilyen hatalmas azonban a különbség a 18–49-es korcsoportban. Ott 367 ezer nézőt könyvelhetett el Fridi és 306 ezret House. Szerdán a nézettségi versenyt egyébként a Barátok közt nyerte.

Forrás: AGB

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top