nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Farmerhidzsábot dobott piacra a legendás amerikai divatmárka

Az American Eagle hatalmas lépést tett a társadalmi tudatosság irányába: farmerből tervezett hidzsábot a muszlim lányoknak.
NLCafé
f Ajánlom

 A Nike után egy újabb legendás márka, az American Eagle Outfitters is meglátta a muszlim nők hagyományos viseletében, a hidzsábban rejlő potenciált. Az 1977 óta piacon lévő, főleg fiatal egyetemista lányokat megcélzó American Eagle egy egyszerű húzással csinált laza, hétköznapi viseletet a hidzsábból: farmerból készítette el.

Farmerhidzsábot dobott piacra a legendás amerikai divatmárka

 A farmerhidzsáb a márka 2017-es őszi kampányában bukkan fel először, melyben a 20 éves muszlim modell, Halima Aden viseli. A Twitteren pedig már most odavannak érte a lányok  még azok is, akiket egyébként nem kötelez hidzsáb viselésére a vallásuk.

Farmerhidzsábot dobott piacra a legendás amerikai divatmárka

Farmerhidzsábot dobott piacra a legendás amerikai divatmárka

Farmerhidzsábot dobott piacra a legendás amerikai divatmárka

 

Popsugar

Megosztás Facebookon