Öltözködjünk

Muszlim nőknek készített ruhakollekciót a Dolce & Gabbana – galéria

Az iszlám vallás öltözködési előírásainak megfelelő dizájnerruhákkal rukkolt elő az olasz Dolce & Gabbana divatház.

Az abaják és hidzsábok zsorzsettből és sármőz szaténszövetből készültek, és kidolgozott csipkebetétek díszítik azokat – olvasható a Dolce & Gabbana muszlim nőknek készült kollekciójának ismertetőjében.

A muszlim nők 266 milliárd dolláros piacot jelentenek a divatipar számára, ezt pedig mind több élvonalbeli divatház ismeri fel. A Dolce & Gabbana előtt már a DKNY és a Tommy Hilfiger is piacra dobott olyan ruhákat, melyek megfelelnek az iszlám vallás öltözködési előírásainak.

Megnézem
Összes kép (1)

A fast fashion divatmárkák közül elsőként a H&M nyitott a muszlimok felé: tavaly ősszel egy 23 éves, pakisztáni származású lány, Mariah Idrissi szerepelt az egyik reklámkampányukban. “Mindig úgy éreztem, hogy a fejkendőt viselő nőkről a nagyobb divatcégek egyszerűen nem vesznek tudomást, ezért is örültem a felkérésnek” – nyilatkozta akkor a nő.

Forrás: Style.com Arabia

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top