Öltözködjünk

Sikeresebbek azok a reklámok, amelyekben férfi szerepel

A sztereotípiák szerint egy alulöltözött nővel bármit el lehet adni. Valójában azonban férfiakkal érdemesebb reklámozni. Híres férfiakkal pláne.

Egy marketingtechnológiákkal foglalkozó cég 40 000 online hirdetést elemzett, és arra jutottak, hogy 670 százalékkal hatékonyabbak azok a reklámok, melyekben egy férfi híresség szerepel, mint azok, melyekben egy női celeb.

Sikeresebbek azok a reklámok, amelyekben férfi szerepel

Kiderült az is, hogy a reklámokban gyakrabban szerepelnek férfiak, mint nők, még ha úgy is tűnik, hogy ez fordítva van. Ez a sztárokkal készült hirdetésekre is igaz, ugyanis a reklámokban 41 százalék a férfi hírességek jelenléte, és csak 8 százalék a nőké.

Azoknál a reklámoknál azonban, melyekben férfiak és nők vegyesen szerepelnek, sikeresebbek azok, melyekben kizárólag nők tűnnek fel.

Forrás: metro.co.uk

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top