Öltözködjünk

Az idei év 3 legmeghökkentőbb divatkampánya

Szabálytalanok, mert szembemennek azzal, amit a divatipar el akar hitetni a tökéletességről. Éppen ettől jók.

Egy mozgáskorlátozott divatblogger, Jillian Mercado volt a Diesel márka tavaszi kampányának egyik reklámarca. A 23 éves lány izomsorvadás miatt 12 éves kora óta él kerekes székhez kötve; a New York-i Fashon Institute of Technology divatiskola kereskedelmi szakán tanult, és az Allure divatmagazinnál gyakornokoskodott, mielőtt elindította volna a saját blogját. “Ugyanolyan keményen dolgozom, mint akárki más a divatiparban, és a kerekes székem nem ok arra, hogy lazítsak. A szenvedélyem ugyanolyan, mint a tiéd, csak épp egy kerekes szék mozgatja” – nyilatkozta Mercado.

Az idei év 3 legjobb

 

Profi modellek helyett csinos és persze okos PhD-jelöltekkel reklámozta tavaszi kollekcióját az amerikai Betabrand ruhamárka. A kezdeményezéssel azt akarják bebizonyítani, hogy igenis egy okos, tudományos fokozatért küzdő nő is lehet szép, illetve egy szép nő is lehet okos.

Merd viselni – ez a címe a manchesteri Trafford Centre bevásárlóközpont őszi–téli divatkampányának, melynek főszereplője a világ legidősebb aktívan dolgozó szupermodellje, a 86 éves Daphne Selfe. Daphne szerint szégyen, hogy a modellektől elvárják, hogy rendkívül vékonyak legyenek.A retusálást viszont nem bánom, az én koromban jót tesz egy kis retus” – jegyezte meg.

Az idei év 3 legjobb

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top