nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Már a ready to wear ruhák is egy vagyonba kerülnek

Vajon miért lehet az, hogy egyes nők hajlandóak annyit fizetni egy interneten megvásárolható ruháért, mint amennyibe egy olyan haute couture darab kerül, amit hónapokon keresztül igazítanának rá?
Kessel Kriszta
f Ajánlom

Már a ready to wear ruhák is egy vagyonba kerülnek

Ennek a furcsa új trendnek a kezdete a szakemberek szerint  Alexander McQueen 2010-es őszi–téli kollekciójára vezethető vissza, mely darabjainak eladási árai a tervező öngyilkossága után azonnal megsokszorozódtak. (Persze ez sem véletlen, McQueen utolsó darabjai döbbenetesen szépek és különlegesek voltak.)

A következő tervező, aki online annyiért árul egy ruhát, hogy az összegből simán egy autót is lehetne venni, Sarah Burton lett, McQueen utódja, nyilván részben azért is, mert ő tervezte Kate Middleton esküvői ruháját.

Most már a milliós ready to wear ruhák klubjának tagja lett a Balmain is, akik kicsit cinikus módon úgy magyarázzák a dolgot, hogy ők egyrészt beleviszik a konfekcióruháikba a couture különlegességét, másrészt úgy látják, hogy minél drágább egy ruha, annál nagyobb rá a kereslet. 

A legfontosabb ok azonban az lehet, hogy a nagyvárosok valóban fizetőképes klienseinek az utóbbi évtizedben az internetes vásárlás megjelenésével fontos szempont lett az idő. Nem akarnak hónapokat várni egy ruhára, hanem elvárják, hogy ha csütörtökön elhatározzák, hogy a hétvégén mulatnak, akkor szombatra legyen egy lélegzetelállító ruhájuk.

Ti megvennétek valamit csupán azért, mert drága?

 

 

Megosztás Facebookon