Öltözködjünk

Miért kerül 20 000 forintba egy sima, fehér póló?

Mert Gwyneth Paltrow adta hozzá a nevét, azért.

Újratervezett, exkluzív modell, limitált kiadásban, csak és kizárólag az Egyesült Államokban kapható – ezekkel a hangzatos szavakkal hirdetik azt a ruhadarabot, amely Gwyneth Paltrow és az amerikai Kain Label ruhamárka együttműködéséből született. A terméket ábrázoló képek azonban szembesítenek minket azzal a kikerülhetetlen ténnyel, hogy a holmi bizony nem más, mint egy szimpla, fehér, közepesen formátlan, rövid ujjú pamutpóló, melynek a vállain és az oldalán egy-egy vékony, sötét színű csík fut. Ennyi és nem több

Miért kerül 20 000 forintba egy sima, fehér póló?

 

A ruhadarabot elnézve nem vélünk felfedezni olyasfajta tervezői bravúrt vagy extrát, ami indokolná az exkluzivitást. A terméknek legfeljebb az ára az, ami kiemeli a tömegmárkák tömegtermékei közül, ugyanis „potom” 90 dollárba, azaz átszámítva nagyjából 20 000 forintba kerül.

Értjük mi, hogy a cucc az Oscar-díjas Gwyneth Paltrow neve alatt fut, ő maga viseli kampányfotón, sőt az ő webáruházában árusítják. De ettől még a fehér póló akkor is csak fehér póló marad. Legalábbis szerintünk. 

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top