Ékszerkalendárium

Kövess minket a facebookon!

f Ajánlom
A naptárkultúra megteremtését és természetesen ékszereinek igényes bemutatását szeretné elérni a Caprice 2006-os falinaptárával. A kalendárium üzletekben nem kapható, rövid idõ alatt készült el, mégis gyönyörû.

Fotó: Rafael Y. Herman - Kattints a képre!
Elsőként Magyarországon

A hazánkban 2000 óta működő Caprice International Hungary, Európa legnagyobb ékszer és gyémánt központja kiadta Magyarország legelső, nagy költségvetésű művésznaptárát. Ezzel szeretné bemutatni hazánkban azt, ami külföldön immár negyven éve jelen van: a fotóművészet, a divat, a szépség és a reklám tökéletes összhangját és egyesülését egy falinaptárban. A cég szeretné a naptárkultúrát  megerősíteni Magyarországon. Az exkluzív megjelenésű Caprice 2006 kalendárium kereskedelmi forgalomba nem kerül, kultikus kiadványa lehet a szépség és a vizualitás megszállottjainak. 
  
A nagy elődök

Pirelli, Campari, Lavazza, néhány név a sok közül, amelyek nem csak a saját szakterületükön bűvölik el a közönséget, hanem minden évben áldoznak a művészet oltárán is. Ezek az óriáscégek több millió dollárt fordítanak egy naptárra. Ám ezek a kiadványok naptár mivoltukat már régen elveszítették, miután kiadójuk milliókat költ egy-egy nagy név, híres fotós és topmodell megfizetésére. E kalendáriumok különleges helyszíneikkel, egyedi fényképészeti megoldásaikkal és a világ legszebb modelljeivel az új trendek előrejelzői. Elkészítésükben részt venni a szakma egyik legnagyobb elismerésének számít. 

Fotó: Rafael Y. Herman Kattints a képre!
Az ékszer naptár alkotói

A Caprice 2006 kalendárium képeit egy Milánóban élő izraeli fotográfus készítette, Rafael Y. Herman, aki a leghíresebb magazinoknak dolgozik, és kiállításai világszerte nagy elismerést vívtak ki. Az ékszerek nem jelentettek számára újdonságot, hiszen egyike a BVLGARI reklámkampányok fotográfusainak. A Caprice 2006 naptárban művészi módon mutatja meg a gyengébbik nemet, rátalálva a nőben rejlő százféle arcra, amelyből most a 13 legjobbat mutatja be. Rafael Y. Herman így beszélt a naptár készítéséről:
”A nagy elődként említett Pirelli naptárakon mindig több modell szerepel. De a Caprice kalendáriumon egyetlen modell kapott helyet. Ez volt a koncepció. Megmutatni egy nőt, a nő különböző arcait. A képeket mindössze 48 óra alatt készítettük el, ami rekordidőnek számít ebben a műfajban. Ez annak is köszönhető, hogy magyar kollégáim, a stylist, a make-up artist és a mesterfodrász hét éve összeszokott csapatként dolgozik, és mind tökéletes profi munkát végeztek. Ugyanezt mondhatom el a naptár arcáról, a szintén magyar Michaeláról, akivel öröm volt dolgozni. Szívesen térek vissza Magyarországra, ha újabb feladat vár.”        
A modellek válogatása hónapokig tartott. Külföldi topmodellek, például Karen Mulder is szóba jött, mégis egy magyar lányra esett a Caprice és a fotós választása. Michaela, aki nemzetközi bemutatók és magazinok állandó főszereplője, többek között olyan cégeknek adta már az arcát mint a MANGO. 

A kalendárium premierje

Rendhagyó divatbemutatóval egybekötött parti keretében mutatták be a Caprice 2006 kalendáriumot a budapesti Goethe Intézet aulájában. A műsorvezető az egykori szépségkirálynő, Bálint Antónia volt, aki elárulta: kissé meg van illetődve attól, hogy csillagászati értékű ékszerekkel „felszerelve” konferál.
A divatbemutatón nem a jól ismert modellek, hanem a hazai közélet tehetséges és szép hölgyei mutatták be a cég tavaszi kollekcióját. A Megasztárból megismert Tóth Gabi, Kovács Tímea és Galambos Dorina, a Tv2 csinos időjósa, Gaál Noémi, valamint a világ számos szépségversenyéről a legszebbnek járó díjjal hazatérő Horváth Éva vonult fel a kifutón, mindannyian belevitték egyéniségüket is. Az ékszereket stílszerűen elegáns Escada ruhákban mutatták be.   

Fotó: Rafael Y. Herman - Kattints a képre!
                                                                       

Olvass tovább

Hozzászólások