Nyereményjátékok

Ékszerkalendárium

A naptárkultúra megteremtését és természetesen ékszereinek igényes bemutatását szeretné elérni a Caprice 2006-os falinaptárával. A kalendárium üzletekben nem kapható, rövid idõ alatt készült el, mégis gyönyörû.

Fotó: Rafael Y. Herman – Kattints a képre!

Elsőként Magyarországon

A hazánkban 2000 óta működő Caprice International Hungary, Európa legnagyobb ékszer és gyémánt központja kiadta Magyarország legelső, nagy költségvetésű művésznaptárát. Ezzel szeretné bemutatni hazánkban azt, ami külföldön immár negyven éve jelen van: a fotóművészet, a divat, a szépség és a reklám
tökéletes összhangját és egyesülését egy falinaptárban. A cég szeretné
a naptárkultúrát  megerősíteni Magyarországon. Az exkluzív
megjelenésű Caprice 2006 kalendárium kereskedelmi forgalomba nem
kerül, kultikus kiadványa lehet a szépség és a vizualitás
megszállottjainak. 
  

A nagy elődök

Pirelli,
Campari, Lavazza, néhány név a sok közül, amelyek nem csak a saját
szakterületükön bűvölik el a közönséget, hanem minden évben áldoznak a
művészet oltárán is. Ezek az óriáscégek több millió dollárt fordítanak egy naptárra. Ám ezek a kiadványok naptár mivoltukat már régen elveszítették, miután kiadójuk milliókat költ egy-egy nagy név, híres fotós és topmodell
megfizetésére. E kalendáriumok különleges helyszíneikkel, egyedi
fényképészeti megoldásaikkal és a világ legszebb modelljeivel az új
trendek előrejelzői. Elkészítésükben részt venni a szakma egyik
legnagyobb elismerésének számít. 

Fotó: Rafael Y. Herman Kattints a képre!

Az ékszer naptár alkotói

A
Caprice 2006 kalendárium képeit egy Milánóban élő izraeli fotográfus
készítette, Rafael Y. Herman, aki a leghíresebb magazinoknak dolgozik,
és kiállításai világszerte nagy elismerést vívtak ki. Az ékszerek nem
jelentettek számára újdonságot, hiszen egyike a BVLGARI reklámkampányok
fotográfusainak. A Caprice 2006 naptárban művészi módon mutatja meg a
gyengébbik nemet, rátalálva a nőben rejlő százféle arcra, amelyből most a 13 legjobbat mutatja be. Rafael Y. Herman így beszélt a naptár készítéséről:
”A
nagy elődként említett Pirelli naptárakon mindig több modell szerepel.
De a Caprice kalendáriumon egyetlen modell kapott helyet. Ez volt a
koncepció. Megmutatni egy nőt, a nő különböző arcait. A képeket
mindössze 48 óra alatt készítettük el, ami rekordidőnek számít ebben a
műfajban. Ez annak is köszönhető, hogy magyar kollégáim, a stylist, a
make-up artist és a mesterfodrász hét éve összeszokott csapatként
dolgozik, és mind tökéletes profi munkát végeztek. Ugyanezt mondhatom
el a naptár arcáról, a szintén magyar Michaeláról, akivel öröm volt
dolgozni. Szívesen térek vissza Magyarországra, ha újabb feladat vár.”
        
A modellek válogatása
hónapokig tartott. Külföldi topmodellek, például Karen Mulder is szóba
jött, mégis egy magyar lányra esett a Caprice és a fotós választása. Michaela,
aki nemzetközi bemutatók és magazinok állandó főszereplője, többek
között olyan cégeknek adta már az arcát mint a MANGO. 

A kalendárium premierje

Rendhagyó divatbemutatóval
egybekötött parti keretében mutatták be a Caprice 2006 kalendáriumot a
budapesti Goethe Intézet aulájában. A műsorvezető az egykori
szépségkirálynő, Bálint Antónia volt, aki elárulta: kissé meg van illetődve attól, hogy csillagászati értékű ékszerekkel „felszerelve” konferál.
A
divatbemutatón nem a jól ismert modellek, hanem a hazai közélet
tehetséges és szép hölgyei mutatták be a cég tavaszi kollekcióját. A Megasztárból megismert Tóth Gabi, Kovács Tímea és Galambos Dorina, a Tv2 csinos időjósa,
Gaál Noémi, valamint a világ számos szépségversenyéről a legszebbnek
járó díjjal hazatérő Horváth Éva vonult fel a kifutón, mindannyian
belevitték egyéniségüket is. Az ékszereket stílszerűen elegáns Escada ruhákban mutatták be.   

Fotó: Rafael Y. Herman – Kattints a képre!

                                                                       

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top