nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

5 étel, amit a vékony nők minden nap esznek

Nincs mindig szükség szigorú diétára ahhoz, hogy jó formában maradjunk. Elég, ha beiktatunk néhány egészséges ételt az étrendünkbe.
NLCafé
f Ajánlom

Hogy kinél milyen fogyókúra, trükk vagy diéta válik be, az teljesen relatív. Vannak azonban olyan ételek, amelyek általánosan segítik megőrizni a karcsú vonalakat. Nem véletlenül fogyasztják ezeket előszeretettel azok a vékony nők is, akik egyébként nem figyelnek oda annyira az étkezésükre. Lássuk, melyek ezek!

1. Körte

A doktort napi egy alma, a kilókat pedig napi egy körte tartja távol – legalábbis egy új tanulmány szerint. A Journal of Nutrition and Food Sciences szaklap kutatása szerint azok, akik naponta fogyasztanak körtét, 35 százalékkal kevesebb eséllyel híznak el, mint azok, akik egyébként ugyanannyi kalóriát visznek be, de kihagyják a körtét. A titok valószínűleg a gyümölcs magas rosttartalmában rejlik.

5 étel, amit a vékony nők minden nap esznek

2. Mandula

Az egészséges nasik listáján előkelő helyen szerepel a mandula. Nem véletlen, hiszen egy nemrég végzett felmérés szerint azok, akik napi 70 szem mandulával helyettesítettek valamit az étrendjükben (természetesen a napi normál kalóriaértéken belül), 6 hónap alatt a súlyuk 18 százalékától szabadultak meg! Azt kérdezed, hogyan? A mandula egészséges zsírokban, fehérjében és rostban gazdag, ezért sokáig kitartó teltségérzetet biztosít.

3. Csilipaprika

Az erős ízek kedvelőinek jó hír: a csípős paprika vagy a forró salsaszósz egyaránt segíthetnek megszabadulni a fölös kilóktól. A bennük lévő kapszaicin ugyanis elősegíti a zsírégetést és felpörgeti az anyagcserét.

4. Tejtermékek

Valószínűleg most azt gondolod, nem, ez túl szép, hogy igaz legyen! Pedig az: azok a nők, akik minden nap fogyasztanak kis mennyiségű tejet, joghurtot vagy sajtot, könnyebben őrzik meg karcsúságukat. A tejtermékek amellett, hogy telítenek, a hormonháztartást is rendben tartják, és az anyagcserét is jótékonyan szabályozzák.

5. Tojás

Jól teszed, ha a reggeli péksütit vagy müzlit rántottára cseréled! A tojás ugyanis tovább tartja távol az éhséget, és megakadályozza a túlevést a nap hátralevő részében.

Forrás: Prevention

Megosztás Facebookon