nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Egészséges nasi: sós mogyorós fehérjefalatok

Kívül ropogósak, belül krémesen puhák ezek az isteni proteinbombák, amiket diéta alatt is nassolhatsz.
NLCafé
f Ajánlom

Mindössze 4 hozzávalóra és pár percre lesz szükséged, hogy összedobd az egyik legfinomabb egészséges nasit, amit valaha kóstoltál. Ezekből a sós mogyorós fehérjegolyókból egy darab csupán 61 kalóriát tartalmaz, fehérjéből viszont 2,4 grammot. Egyszerűen elkészítheted, könnyen magaddal viheted, aztán csak élvezned kell!

Sós mogyorós fehérjefalatok

Egészséges nasi: sósmogyorós fehérjefalatok

Hozzávalók:

34 darabhoz

  • másfél csésze sós mogyoró
  • 1 csésze csicseriborsó
  • 1 csésze mazsola (vagy 12 db magozott datolya)
  • fél csésze zabpehely

Elkészítés:

  1. Kezdd a mogyoróval: aprítógépben daráld minél morzsásabb állagúra. 3/4 csészényit tegyél félre belőle, a többit hagyd a gépben.
  2. A maradék mogyorót aprítsd tovább, amíg krémes nem lesz. Ekkor add hozzá a csicseriborsót, amivel szintén dolgozd krémesre. Ezután jöhet hozzá a zabpehely és a mazsola vagy datolya. Addig járasd a gépet, amíg ragacsos állagot nem kapsz.
  3. A masszából formázz kis golyókat, majd forgasd meg őket a mogyoróban. Tárold hűtőben.

Popsugar

Megosztás Facebookon