2016. 12. 08. Mária

Jobban hizlal a szusi, mint a hamburger?

Kövess minket a facebookon!

f Ajánlom
A szusira általában egészséges és könnyű ételként tekintünk, de ha nem figyelünk oda, igazi kalóriabomba is lehet!

Jobban hizlal a szusi, mint a hamburger?

Ha csak egymás után teszed a szádba a makitekercseket, bizony rossz vége lehet a szusivacsorának!

Egy California tekercsben például 251 kalória és 38 g szénhidrát található. A megdöbbentő, hogy egy BigMac hamburgerben pedig 510 kalória. Tehát ha megettél kettőt az ínycsiklandozó szusitekercsből, az olyan, mintha a McDonald'sban vacsoráztál volna – miközben azt hiszed, tökéletesen tartod a diétád.

Persze a dolog nem ilyen egyszerű: természetesen a szusiban rengeteg olyan tápanyag található, amit a gyorskajákban hiába is keresnénk.

Ha odafigyelünk pár dologra, egészségesen tarthatjuk a szusilakomákat. Például:

  • Ahol lehetséges, válasszunk barna rizsből készült tekercseket!
  • Fogyasszunk a vacsorához gyömbért, ami segíti az emésztést!
  • Olyan halakat válasszunk, mint a lazac vagy a tonhal, az omega-3-zsírsav- és D-vitamintartalmuk miatt!
  • Ízesítsünk csípősen, például wasabival, ami tele van antioxidánsokkal, és el is telít.
  • Minél több zöldséges (uborkás, avokádós) tekercset válasszunk!
  • Kerüljük a krémsajttal és majonézzel töltött tekercseket!

Forrás: The Huffington Post

Címkék: diéta kalória sushi
Olvass tovább

Hozzászólások  ( 0 )
blog comments powered by Disqus