Fotó

Metró: így épültek az elődök

Ha Isten is úgy akarja, ma átadják a 4-es metrót. Ebben már van rutinunk: korábban háromszor csináltunk ilyesmit mi, magyarok. Lássuk, milyen vágány vezetett idáig!
A kisföldalatti építése – a Ferenc József Földalatti Villamos Vasút alagútjánál dolgoznak a munkások az Oktogonnál, 1895-ben

 

Nagy tervek – így képzelték a hálózatfejlesztést 1976-ban

 

Épül az M2 – ekkor kezdték el építeni a “piros” metró alagúthálózatát

 

Keszonkamra és anyagzsilip – még mindig a 2-es metró építése, az 1950-es évek elején

 

Deák – így készült a 2-es metró Deák téri állomása

 

Az 1966-ban átadott EMKE aluljáró építése – kialakításához át kellett építeni a nagykörúti főgyűjtőcsatornát

 

Búvárkodás – épül a 2-es metró Duna alatti része 1967-ben

 

Indul a metró – tájékoztató kiadvány az M2 indulásakor

 

Érted? – Legyünk őszinték. Néhány honfitársunknak az elmúlt 60 évben sem sikerült megtanulnia, hogy a mozgólépcső melyik oldalán kell állni…

 

Fejlődés – Dübörgünk! 1970-ben elkezdődött az M3-as metró építése. A Deák tértől a Nagyvárad térig terjedő szakaszt 1976. december 31-én helyezték üzembe. Boldog új évet!

 

Kék helyett piros tájékoztató, képekkel, kevesebb szöveggel. 1980-ban így mutatták be az M3-as metrót.

 

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.