Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.

Deichmann_szandál gond

zimmezumma
Létrehozva: 2012. augusztus 11. 17:32

Sziasztok!

 

Vettem 12 napja egy szandált a Deichmannban - KÉTSZER volt a lábamon és lekopott a sarka és a talpának az eleje..... szerintetek ezzel foglalkoznak, vagy kiröhögnek, ha visszaviszem és leginkább szeretném visszakapni az árát?

 

6.000 Ft volt ( nem akciós ) és mégiscsak fölháborító, hogy két felvétel után így néz ki...

 

Nézegettem a törvényt, de nem tudom eldönteni, hogy ez jelentéktelen hibának számít-e vagy sem?

 

Mindenesetre bosszantó, de nagyon.

 

Visszaviszem a boltba, de szeretnék előre felkészülni, mert gondolom nem egyszerű szavatosságot érvényesíteni....

 

Volt valakinek hasonló gondja ezzel az üzlettel? Milyen megoldások születtek?

 

Köszönöm:) 

  1. Torolt_felhasznalo_325942
    Torolt_felhasznalo_325942
    2012. augusztus 11. 17:382.

    Nyugodtan vidd vissza.

    Nem tudom azt, hogy ők hogyan fognak reagáli a reklamécióra,jó esetben elismerik.

    Mivel a megvásárolt termék minőségileg kifogásolható, neked megvan a jogalapod arra, hogy reklemálj.

     

    Azért nem árt felkészülni a másik eshetőségre is.

    Ha nem ismernék el a hiobát.

    Akkor pedig a a Vásárlók Könyvébe beírt reklamációddal irány a Fogyasztóvédelmi  Hivatal.

    Ott segítséget kapsz.

     

     

    előzmény:
    zimmezumma (1)
    2012-08-11  17:32
  2. 2012. augusztus 11. 17:403.

    szia, én is hasonlóan jártam.

    A szandálomnak a sarka és a pántja ment tönkre pillanatok alatt. Mivel nem volt más olyan szandál, ami tetszett volna, ezért nem tudtam levásárolni, és így felajánlották, hogy a cipészhez elküldik. Pár nap alatt megcsinálta a cipész és jobb lett, mint új korában. Tavaly is és idén is azt a szandált viseltem. 

     

    Nem tudom, hogy az árát visszaadják-e, nekem azt ajánlották fel, hogy levásárolhatom, vagy megjavítják. 

    előzmény:
    zimmezumma (1)
    2012-08-11  17:32
  3. 2012. augusztus 11. 17:434.
    nekem úgy is jó lenne, ha levásárolhatnám. Ott azonnal kell választani helyette valamit, vagy adnak valamilyen ajándékutalványt?
    előzmény:
    maszi (3)
    2012-08-11  17:40
  4. 2012. augusztus 11. 17:455.

    A cipősarkakkal én is mindig így vagyok - nekem a gyári műanyagok pillanatok alatt lekopnak. Például vettem 20ezerért egy menyasszonyi cipőt, pénteken volt rajtam 4 órát, és nem is táncoltam benne, de félig szétnyomódott a sarka. Hétfőn viszem cipészhez, tetetek rá gumis sarkat, hogy szombaton bírja az egész éjszakás mulatságot.

     

    Nem hiszem, hogy ez a garancia része lenne.

    előzmény:
    zimmezumma (1)
    2012-08-11  17:32
  5. Torolt_felhasznalo_325942
    Torolt_felhasznalo_325942
    2012. augusztus 11. 17:476.
    Pedig úgy képzelem, hogy egy  20 000 Ft-os cipőnek,saroknak, többet kellene kibírnia.
    előzmény:
    ÁgicaT (5)
    2012-08-11  17:45
  6. 2012. augusztus 11. 17:487.

    Nálam ez kivitelezhetetlen, mert teljesen lapos - nincs semmi sarka:)

     

     

    előzmény:
    ÁgicaT (5)
    2012-08-11  17:45
  7. 2012. augusztus 11. 17:498.
    azzal én se a cipészhez mennék első körben szerintem.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_325942 (6)
    2012-08-11  17:47
  8. Torolt_felhasznalo_325942
    Torolt_felhasznalo_325942
    2012. augusztus 11. 17:509.

    Igen, érdemes lenne továbblépnie.

     

    Na, de jön a nagy nap.

     

    És gondolom ezer más dologa is van.

    előzmény:
    zimmezumma (8)
    2012-08-11  17:49
  9. 2012. augusztus 11. 17:5710.
    Ne izgasd magad fölöslegesen!

     

    Vidd vissza a cipőt, szerintem nem lesz gond a reklamációval. (Nem kell a magas cén kezdeni, bár itt a fórumon szeretik ezt tanácsolni a hölgyek.) Viszed a cipőt, a blokkot, ekkor vettem, így néz ki. Nem kell háborogni és szemrehányást tenni, mert nyilván nem akartak átverni a boltban. Kifogtál egy hibás darabot, ők is látják, és biztosan kicserélik, vagy visszaadják a pénzt.

     

    Én rendszeresen a Deichmann-nál vásárolok, mert nagyon kényelmes, jó felépítésű cipőik (is) vannak. Egyetlen alkalommal kellett reklamálnom, évekkel ezelőtt, mert a cipő bélése kimoshatatlanul összefogta a harisnyámat, és a lábamról is csak hosszú idő után kopott le.

     

    Szó nélkül elismerték a hibát. Először felajánlották, hogy vásároljam le az összeget, de mivel nem volt hasonló jellegű cipő a méretemben, inkább visszakértem a pénzt. 

    Azóta jó néhány boltjukban voltam. Reklamációs tapasztalatom hál'istennek nincs több, de mindenütt nagyon kedvesek és készségesek az eladók.

     


     

    előzmény:
    zimmezumma (1)
    2012-08-11  17:32
  10. RCJ
    RCJ
    2012. augusztus 11. 18:0311.

    A Deichmannban 2 évig van garancia a cipőkre... 

    de legyen meg a blokk és a cipősdoboz!

    Ezeket együtt beviszed és ingyen javítják..ill ha javíthatatlan levásárolhatod.

     

    2 javítás után a 3. problémánál automatikusan levásárolhatod. 

     

    De legközelebb kérdezz rá a boltban is a garanciájukra.

     

    Biztosan így van, mert én évek óta kihasználom ezt a lehetőséget.

     

    szia! RCJ 

     

    előzmény:
    zimmezumma (1)
    2012-08-11  17:32
  11. 2012. augusztus 11. 18:0712.

    Pedig oda kell fordulni a magas sarkú esetében leesett, elkopott flekk miatt, ugyanis arra nem vonatkozik a garancia...

    előzmény:
    zimmezumma (8)
    2012-08-11  17:49
  12. 2012. augusztus 11. 18:0813.

    Két év?!
    Mondd meg kérlek, melyik márka, mert én is azt veszem :)))


    Nekem idáig mindig fél év volt a Deichmanban...

    előzmény:
    RCJ (11)
    2012-08-11  18:03
  13. 2012. augusztus 11. 18:0914.

    12 nap után még nem szavatosságot kell érvényesítened, hanem garanciát.

    És egyértelmű, h vidd vissza!!!

     

    Pár felvétel után nem így kell viselkednie egy cipőnek...

     

    előzmény:
    zimmezumma (1)
    2012-08-11  17:32
  14. 2012. augusztus 11. 18:1215.

    Köszi:)

     

    Csendes vagyok alapból, úgyhogy magas  cén nem kezdem, az biztos.

     

     

    Egyszer a Bau..x-ban szállt el a türelmem egy cirka 50 ezres magasnyomású mosó problémájánál, mert akkora táblára volt kiírva, hogy 14 napon belül bárminek visszaadják az árát, ha kifogásolom, hogy csak az nem látta aki nem akarta. Állították, hogy ilyen pénzvisszavizetési garancia náluk nincs, javasoltam, hogy nézzen a háta mögé a táblára és hívja nekem ide az üzletvezetőt..... érdekes módon ezután visszaadták az árát azonnal a gépnek, s még vezetőt se kellett hívni. ( tényleg nem volt jó a gép, nem csak szórakoztam velük és még képesek voltak azt mondani, hogy nekem kell kifizetni a bevizsgálási díjat, hát persze.... ) 

    Tényleg mostanában nem láttam ebben az üzletben ezt a pénzfisszafizetéses táblát:) 

    előzmény:
    gerdamama (10)
    2012-08-11  17:57
  15. 2012. augusztus 11. 18:1316.
    nekem is két évet mondtak, amikor megvettem a szandált
    előzmény:
    Selymeske (13)
    2012-08-11  18:08
  16. 2012. augusztus 11. 18:1417.
    Jesszusom! :)
    Akkor lehet fülmosás rám férne..  :))))
    előzmény:
    zimmezumma (16)
    2012-08-11  18:13
  17. 2012. augusztus 11. 18:1618.

    szia,

     

    rendszeresen vásárolunk cipőt a D-ban a család minden tagjának, nagyon jó kis cipőket szoktunk kifogni, de sajnos jó néhány cipőt vittünk már vissza gar.időn belül (főleg a páromét, neki rendszeresen kettérepednek a cipőtalpai néhány hónap után)

    eddig mindig nagyon rendesek voltak, levásárolni szoktuk a cipők árát, ill. ha nem találtunk akkor épp semmit, adtak utalványt, ami 1 évig bmely D-ban levásárolható.

    előzmény:
    zimmezumma (1)
    2012-08-11  17:32
  18. 2012. augusztus 11. 18:1619.

    A cipősdoboz biztosan nem kell!

     

    Persze ha megvan, egyszerűbb abban vinni, csak azért írom gyorsan, nehogy frászt kapj, ha nincs meg. 

     

    Én legtöbbször nem is hozom el, hanem kérem, tegyék egy zacskóba. Így könnyebben elrakom a táskámba, ha utána más elintéznivalóm is van.

    Nyilván felhívták volna a figyelmemet, hogy cipősdoboz híján elvész a garancia.

     

    Most a kedvedért előkotortam a legutóbbi tájékoztatót. Feltételek:

    - két éven belüli vásárlás

    - blokk

    - legyen tiszta a cipő  

    előzmény:
    RCJ (11)
    2012-08-11  18:03
  19. RCJ
    RCJ
    2012. augusztus 11. 18:1820.
    Én úgy tudom, h fél évig cserélik(ha szükséges),,,de 2 évig ingyen javítják az összes náluk vásárolt cipőt..
    előzmény:
    Selymeske (13)
    2012-08-11  18:08
  20. RCJ
    RCJ
    2012. augusztus 11. 18:2121.
    Nem tusom, h más boltjukban mennyire kérik a dobozt, de Békéscsabán csak a dobozával együtt veszik át.
    előzmény:
    gerdamama (19)
    2012-08-11  18:16
  21. 2012. augusztus 11. 18:2322.

    "Nekem idáig mindig fél év volt a Deichmanban..."

     

    Biztosan protekciós vagy, és neked külön tájékoztatót nyomtatnak.

     

    Van szandál, csizma, női és férfi félcipők blokkja mellé tűzött tájékoztatóm is, szó szerint egyforma mindegyik.

     

     

     

    előzmény:
    Selymeske (13)
    2012-08-11  18:08
  22. 2012. augusztus 11. 18:3023.

    Tuti a két év:)

     

    Azért jegyeztem meg mert aznap, szandi vétel után,  vettem egy Batz papucsot máshol és arra meg csak fél év van....  el is kerekedett a szemem, hogy ilyen kevés. Na, de azon a papucson meg meg sem látszik, hogy 12 napja 8 órát a lábamon van. 

    előzmény:
    Selymeske (17)
    2012-08-11  18:14
  23. 2012. augusztus 11. 18:4224.

    Ha egy üzlethálózatban en bloc van egy érvényes üzletszabályzat, az vonatkozik Békéscsabára, Kiskunmajsára és Kispestre is.

     

    Ha a reklamációt a cégnél konkrét feltételekhez kötik, akkor az eladó nem léphet fel extra igényekkel. Az más kérdés, hogy rühell reklamációt intézni, és ezért el akarja tanácsolni a vevőt mondva csinált ürügyekkel.

     

    Ha kéri a dobozt, mondd neki, hogy mutassa meg, legyen szíves, hol van ez leírva.

     

    Persze még jobb, ha a vevőnek megvan a vásárláskor kapott tájékoztatója (nekem még minden blokkhoz tűztek egyet), és szán is rá két percet, hogy elolvassa. Ha ismeri a jogait, akkor őt sem verik át, és ő sem próbál lehetetlen igényekkel fellépni. 

    előzmény:
    RCJ (21)
    2012-08-11  18:21
  24. 2012. augusztus 11. 19:4025.

     Nekem is mindig gond nélkül visszecserélték. Vagy másikat választhattam vagy pedig kaptam utalványt  de volt amikor KP-t kaptam kézhez.

     

    Én a téli kollekciót a gyerekekét is beleértve tavasszal visszavittem és abból megvolt a tavaszi cipő mindhármunknak.

     

    Sajnos az a tapasztalatom, hogy kb fél év és egyik sem bírja nagyon tovább.. De mindig szezonálisan visszatrappolok és  beváltom a következő idényre ami szükséges.

     

    Így mindig új van és amig a szezon tart addig kibírják... 

     

    Csak  a blokk kell, és mosolyogva előadni, hogy sajnos blabala....

     

    Nálam ez így működik már jó ideje.

     

    Ja és én sem akciós cipőket veszem meg, hanem a drágábbakat 

    előzmény:
    zimmezumma (1)
    2012-08-11  17:32

Címlap

top