Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.
Deichmann_szandál gond
Sziasztok!
Vettem 12 napja egy szandált a Deichmannban - KÉTSZER volt a lábamon és lekopott a sarka és a talpának az eleje..... szerintetek ezzel foglalkoznak, vagy kiröhögnek, ha visszaviszem és leginkább szeretném visszakapni az árát?
6.000 Ft volt ( nem akciós ) és mégiscsak fölháborító, hogy két felvétel után így néz ki...
Nézegettem a törvényt, de nem tudom eldönteni, hogy ez jelentéktelen hibának számít-e vagy sem?
Mindenesetre bosszantó, de nagyon.
Visszaviszem a boltba, de szeretnék előre felkészülni, mert gondolom nem egyszerű szavatosságot érvényesíteni....
Volt valakinek hasonló gondja ezzel az üzlettel? Milyen megoldások születtek?
Köszönöm:)
Nyugodtan vidd vissza.
Nem tudom azt, hogy ők hogyan fognak reagáli a reklamécióra,jó esetben elismerik.
Mivel a megvásárolt termék minőségileg kifogásolható, neked megvan a jogalapod arra, hogy reklemálj.
Azért nem árt felkészülni a másik eshetőségre is.
Ha nem ismernék el a hiobát.
Akkor pedig a a Vásárlók Könyvébe beírt reklamációddal irány a Fogyasztóvédelmi Hivatal.
Ott segítséget kapsz.
szia, én is hasonlóan jártam.
A szandálomnak a sarka és a pántja ment tönkre pillanatok alatt. Mivel nem volt más olyan szandál, ami tetszett volna, ezért nem tudtam levásárolni, és így felajánlották, hogy a cipészhez elküldik. Pár nap alatt megcsinálta a cipész és jobb lett, mint új korában. Tavaly is és idén is azt a szandált viseltem.
Nem tudom, hogy az árát visszaadják-e, nekem azt ajánlották fel, hogy levásárolhatom, vagy megjavítják.
A cipősarkakkal én is mindig így vagyok - nekem a gyári műanyagok pillanatok alatt lekopnak. Például vettem 20ezerért egy menyasszonyi cipőt, pénteken volt rajtam 4 órát, és nem is táncoltam benne, de félig szétnyomódott a sarka. Hétfőn viszem cipészhez, tetetek rá gumis sarkat, hogy szombaton bírja az egész éjszakás mulatságot.
Nem hiszem, hogy ez a garancia része lenne.
Nálam ez kivitelezhetetlen, mert teljesen lapos - nincs semmi sarka:)
Igen, érdemes lenne továbblépnie.
Na, de jön a nagy nap.
És gondolom ezer más dologa is van.
Vidd vissza a cipőt, szerintem nem lesz gond a reklamációval. (Nem kell a magas cén kezdeni, bár itt a fórumon szeretik ezt tanácsolni a hölgyek.) Viszed a cipőt, a blokkot, ekkor vettem, így néz ki. Nem kell háborogni és szemrehányást tenni, mert nyilván nem akartak átverni a boltban. Kifogtál egy hibás darabot, ők is látják, és biztosan kicserélik, vagy visszaadják a pénzt.
Szó nélkül elismerték a hibát. Először felajánlották, hogy vásároljam le az összeget, de mivel nem volt hasonló jellegű cipő a méretemben, inkább visszakértem a pénzt.
Azóta jó néhány boltjukban voltam. Reklamációs tapasztalatom hál'istennek nincs több, de mindenütt nagyon kedvesek és készségesek az eladók.
A Deichmannban 2 évig van garancia a cipőkre...
de legyen meg a blokk és a cipősdoboz!
Ezeket együtt beviszed és ingyen javítják..ill ha javíthatatlan levásárolhatod.
2 javítás után a 3. problémánál automatikusan levásárolhatod.
De legközelebb kérdezz rá a boltban is a garanciájukra.
Biztosan így van, mert én évek óta kihasználom ezt a lehetőséget.
szia! RCJ
Pedig oda kell fordulni a magas sarkú esetében leesett, elkopott flekk miatt, ugyanis arra nem vonatkozik a garancia...
Két év?!
Mondd meg kérlek, melyik márka, mert én is azt veszem :)))
Nekem idáig mindig fél év volt a Deichmanban...
12 nap után még nem szavatosságot kell érvényesítened, hanem garanciát.
És egyértelmű, h vidd vissza!!!
Pár felvétel után nem így kell viselkednie egy cipőnek...
Köszi:)
Csendes vagyok alapból, úgyhogy magas cén nem kezdem, az biztos.
Egyszer a Bau..x-ban szállt el a türelmem egy cirka 50 ezres magasnyomású mosó problémájánál, mert akkora táblára volt kiírva, hogy 14 napon belül bárminek visszaadják az árát, ha kifogásolom, hogy csak az nem látta aki nem akarta. Állították, hogy ilyen pénzvisszavizetési garancia náluk nincs, javasoltam, hogy nézzen a háta mögé a táblára és hívja nekem ide az üzletvezetőt..... érdekes módon ezután visszaadták az árát azonnal a gépnek, s még vezetőt se kellett hívni. ( tényleg nem volt jó a gép, nem csak szórakoztam velük és még képesek voltak azt mondani, hogy nekem kell kifizetni a bevizsgálási díjat, hát persze.... )
Tényleg mostanában nem láttam ebben az üzletben ezt a pénzfisszafizetéses táblát:)
Akkor lehet fülmosás rám férne.. :))))
szia,
rendszeresen vásárolunk cipőt a D-ban a család minden tagjának, nagyon jó kis cipőket szoktunk kifogni, de sajnos jó néhány cipőt vittünk már vissza gar.időn belül (főleg a páromét, neki rendszeresen kettérepednek a cipőtalpai néhány hónap után)
eddig mindig nagyon rendesek voltak, levásárolni szoktuk a cipők árát, ill. ha nem találtunk akkor épp semmit, adtak utalványt, ami 1 évig bmely D-ban levásárolható.
A cipősdoboz biztosan nem kell!
Persze ha megvan, egyszerűbb abban vinni, csak azért írom gyorsan, nehogy frászt kapj, ha nincs meg.
Én legtöbbször nem is hozom el, hanem kérem, tegyék egy zacskóba. Így könnyebben elrakom a táskámba, ha utána más elintéznivalóm is van.
Nyilván felhívták volna a figyelmemet, hogy cipősdoboz híján elvész a garancia.
Most a kedvedért előkotortam a legutóbbi tájékoztatót. Feltételek:
- két éven belüli vásárlás
- blokk
- legyen tiszta a cipő
"Nekem idáig mindig fél év volt a Deichmanban..."
Biztosan protekciós vagy, és neked külön tájékoztatót nyomtatnak.
Van szandál, csizma, női és férfi félcipők blokkja mellé tűzött tájékoztatóm is, szó szerint egyforma mindegyik.
Tuti a két év:)
Azért jegyeztem meg mert aznap, szandi vétel után, vettem egy Batz papucsot máshol és arra meg csak fél év van.... el is kerekedett a szemem, hogy ilyen kevés. Na, de azon a papucson meg meg sem látszik, hogy 12 napja 8 órát a lábamon van.
Ha egy üzlethálózatban en bloc van egy érvényes üzletszabályzat, az vonatkozik Békéscsabára, Kiskunmajsára és Kispestre is.
Ha a reklamációt a cégnél konkrét feltételekhez kötik, akkor az eladó nem léphet fel extra igényekkel. Az más kérdés, hogy rühell reklamációt intézni, és ezért el akarja tanácsolni a vevőt mondva csinált ürügyekkel.
Ha kéri a dobozt, mondd neki, hogy mutassa meg, legyen szíves, hol van ez leírva.
Persze még jobb, ha a vevőnek megvan a vásárláskor kapott tájékoztatója (nekem még minden blokkhoz tűztek egyet), és szán is rá két percet, hogy elolvassa. Ha ismeri a jogait, akkor őt sem verik át, és ő sem próbál lehetetlen igényekkel fellépni.
Nekem is mindig gond nélkül visszecserélték. Vagy másikat választhattam vagy pedig kaptam utalványt de volt amikor KP-t kaptam kézhez.
Én a téli kollekciót a gyerekekét is beleértve tavasszal visszavittem és abból megvolt a tavaszi cipő mindhármunknak.
Sajnos az a tapasztalatom, hogy kb fél év és egyik sem bírja nagyon tovább.. De mindig szezonálisan visszatrappolok és beváltom a következő idényre ami szükséges.
Így mindig új van és amig a szezon tart addig kibírják...
Csak a blokk kell, és mosolyogva előadni, hogy sajnos blabala....
Nálam ez így működik már jó ideje.
Ja és én sem akciós cipőket veszem meg, hanem a drágábbakat
A Deichmannban ugyanazokat a modelleket árulják, mint a kínai boltokban, csak dupla áron.
Én kínaiban szoktam mostanában cipőt venni, és újabban nagyon puha sarkakat tesznek a cipőkre, és nálam is lekopik nagyon hamar. De mivel olcsó, ezért nekem még úgy is megéri, hogy utólag elviszem a cipészhez sarkaltatni - ott jó erős sarkat szoktak rárakni!
Holnap visszaviszem és beszámolok róla, mi történt.
Lapos a szandál, nem tudom sarkaltatni, max az egész talpát kéne kicserélni:) annak meg nincs értelme.
Nekem nem is olyan rég volt problémám a Deichmanban.
Az újpesti boltjukban vettem októberben egy bőr félcipőt és pont a fél éves garancia lejárta után pár héttel vettem észre, hogy az egyiknek a talpa kettétört...Elképzelhető, hogy régebb óta olyan volt, csak akkor esett tavasszal először az eső. Elmentem egyből a boltba,ahol kijelentették, hogy sajna így jártam...( ez volt a lényeg ) Szomorúan körbenéztem más üzletükben, mert szerettem volna akkor még egy olyan cipőt, a Pólusban nem volt, elmentem a Váci úti Tescoban levő boltjukba. Ott találtam, igaz 1000Ft-tal drágább lett azóta. Pont fizettem volna a kasszásnak és kérdeztem tőle, hogy mi lesz akkor, ha ezzel is ez történik mint az előzővel, csak 6 hónapon belül, és elmeséltem az egész történetet. A pénztáros kiakadva vette tudomásul, hogy mi az, hogy az újpesti üzletben nem vették vissza, kötelességük lett volna!!! Na a lényeg, hogy be kellett vinnem a cipőt + blokkot ( addig félre rakták a másikat ). És nem volt baj, hogy nem abban a boltjukban vettem az előző cipőt!
Annyi volt, hogy a +1000Ft-ot ki kellett fizetnem, de ezért is sűrű elnézéseket kért a pénztáros.
Ha pesti vagy, szerintem menj ebbe a Deichmanba, mert 2 boltjuk között is hatalmas különbségek vannak!
Szerintem levásárolhatod az árát!
Sok sikert!
szia
én vittem már vissza hasonló ok miatt Deichmannba is, Humanicba is szandit. Az egyik egyszer volt rajtam kb. 20 percet, felvált az orra, sarka.
Visszavittem, pénzvisszafizetés nincs, 3 nap letelt, javítják. 1 hét várakozás, újra elmentem, elhoztam, felvettem, ismét felvált (kb. nyomtak rá egy kis pillanatragacsot)
Vissza, menthetetlen, kapok másikat. Mondtam, nem kérek, pénzt szeretnék. Nem lehet, de levásárolhatom. Levásároltam, addigra annyi idő telt el a vizsgálgatásával a szandinak, h csizma lett belőle.
Másik eset, papucs, lábujközes, 2 perc után elszakad. Vissza, menthetetlen, de van mág egy 36os vigyem el azt.
haza, felvesz, reccs, szakad. Vissza, erre visszaveszik, vásároljam le, és közben szólt a pénztáros Mancikának, h az összes ilyen papucsot azonnal szedje be, mert én vagyok kb. a 6., aki visszahozta. Szóval pénzt nagyon végső esetben adnak csak vissza sajnos :(
Nyugodtan visszaviheted. Majd elküldik bevizsgálni és novemberben már vissza is kapod...
Ez az üzlet nem a minőségi árujáról híres. Viszont olcsó.
Azért én komolyan "felnézek" a hozzád hasonlókra, hogy képesek vagytok ugyanabba az üzletbe visszatérni és ugyanúgy átb.szatni magatokat.
Engem egyszer vágtak át a Humanicban, de nagyon. Igaz, ott is hagytam a cipőt, annyira felidegesítettek. 15 000 forintos cipő volt.
Én azóta be sem tettem oda a lábam és nem is fogom soha.
Igazi életművész vagy.
Már ez a mondat megütötte a fülemet: "Mindig gond nélkül visszacserélik."
Tehát mindig gond van a termékkel. Milyen üzlet ez? És mennyibe kerül a drágább cipő? 1 500-ba?
szegedi vagyok, de itt is van több bolt. Köszi próbálkozni fogok, ha egyiknél nem megy, akkor a másiknál.
És legközelebb a kedvenc cipőmárkámat veszem meg, dupla áron és jobban járok, mert azokkal nincs gond.
A Humanic-ban anyának sikerült bevásárolnia pár éve egy drága cipőből szériahibásat... egy szó nélkül visszaadták az árát. Komolyan, nem is kellett neki semmit modania mikor meglátták a cipővel a kezében a pénztárhoz közelítve. Köszönés helyett kb. az volt a reakció, hogy visszaadjuk a pénzt:)
És legközelebb a kedvenc cipőmárkámat veszem meg, dupla áron és jobban járok, mert azokkal nincs gond.
Én is ezt a megoldást tartom a legjobbnak.
Ha minőséget veszel, az tartósabb.Reméljük.
A Deichmannban nekem csere ügyében kifejezetten jó tapasztalataim vannak, sosem csináltak problémát - szerencsére kevés reklamációs gondom volt.
Egyre kifejezetten emlékszem, ősszel vettem egy cipőt, és akkor kb. 2 hetet hordtam, majd amikor tavasszal elővettem, konkrétan lemállot a felsőrésze (műbőr volt). szerencse hogy megvolt a blokkja, spec pont a korábban említett újpestibe keveredtem vissza vele, és egy hang nélkül levásárolhattam (természetesen már bőr felsőrészű modellt vettem...).
Nem igazán kell csatára készülnöd, de legyél magabiztos, te vagy a vásárló, ők meg szolgáltatnak. Csak ezt itthon 95%-ban még nem sikerült a szocializmus után visszaverni a fejekbe a mai napig se. A szemléletváltás az ami mindenhonnan barmira hiányzik.
Köszi!
Ez a szandál pont Graceland.... sose volt még ilyen cipőm, na ezek után azt hiszem nem is lesz.
Remélem én is sikerrel járok ma az üzletben.
"A Deichmannban ugyanazokat a modelleket árulják, mint a kínai boltokban, csak dupla áron."
Köszi a hasznos információt. A kínaiban pamutholmit szoktam vásárolni, a cipőktől eddig borzadva elfordultam.
Ezek szerint már nem az eddig látott műbőr-műanyag sz@rokat árulják? Lehet, hogy első pillantásra hasonlítanak a hordható cipőkhöz, de talán nem az első ránézés és a puha sarok a lényeg, hanem hogy az egész puha bőrből legyen kívül-belül. Az sem árt, ha könnyű, jó felépítésű, netán többféle szélességben kapható, mert az is számít, nem csak a hosszúság.
Nálam nem a kínai az összehasonlítási alap, hanem az ara. Ott látok hasonló fazonú és minőségű cipőket, mint amilyeneket a Deichmann-ban szoktam vásároln, csak a D-ban 30-40 %-kal olcsóbban.
A körömcipőim többféle márkából kerültek ki, de "mászkálásra" világbajnok a Medicus. Igazi városi túracipő. Könnyebb és csinosabb, mint egy sportcipő, utazásaim során napi 6-7 órán keresztül rovom benne az aszfaltot. Egy "hasonló kinézetű" kínaiban a sarokig se tudnék elmenni.
Bocs az offért és az ingyen reklámért, de nem bírtam magamban tartani.
A topik témája egyébként a reklamáció a Deichmann-nál. Nem muszáj véleményt nyilvánítani annak, aki sosem vásárol ott, mert jó neki a kínai.
Szia
Én is szegedi vagyok. Életemben egyszer vásároltam csak a D.-ben a lányomnak vettem téli bakancsot tavaly. Kettő nap hordás után tönkrement!!! Ráadásul rohadt drága volt majd 8 ezer ft!!! Visszavittem a Napfényparkos boltba (ott vettük) Kértem a pénzt vissza! Közölték, hogy pénzt nem adnak vissza! És különben is a gyerek hibája, hogy tönkrement a cipő! Kértem a panaszkönyvet, és elküldték KERMI vizsgálatra! De a boltban közölték, ha nem nekünk lesz igazunk ki kell fizenünk a KERMI vizsgálat árát. Két hét múlva megjött a válasz a KERMI-ből, amiben leírták, hogy a cipő minőségi hibás, és hordhataltan, javíthatatlan!!!!Na pofahúzogatások közepette visszaadták a pénzt! Azóta sem vásároltam ott többet cipőt. A gyereknek meg vettem akkor a kínaiban bakancsot 3500 ftért, és kibírta az egész szezont.Ja és jelzem a lányom nem kisbaba tavaly 9 éves volt! Tehát már tud vigyázni a ruháira!!
Szóval D.-betűs cipőüzletben soha többet nem veszek cipőt!
Emlegetni kell nekik a fogyasztóvédelmi felügyelőséget. Én a gurulós bőrönddel jártam így a Jyskben két alkalom után vagyis a második úton már volt kerék nincs kerék.Csak cserélgették és bizonygatták hogy a repülőn dobálják. Életemben nem repültem, így a bőrönd se. Végül megkaptam az árát, mikor megemlítettem ,hogy ha nem találunk megoldást hova is fordulok. A cipősaroknak se kér felhúzást kell kibírnia, nem beszélve az elejéről.
Medicus sportcipő: egyszeri használat után az orrán karcolódások. Visszavittem. Elküldték vizsgálatra. Természetesen az én hibám volt... Szerintük "lerúgtam"...Jelzem, nem sportoltam benne, mégcsak nem is túráztam...Kétségkívül kényelmes, csak kicsit ronda így már..A vizsgálat költsége nem engem terhelt, mivel az csak akkor van, ha a vásárlástól számítva 6 hónap eltelt.
Medicus szandál: háromszori használat után elvált elöl a ragasztása... Már nem vittem vissza...a pillanatragasztó sokmindent megold...A hangnem, a stílus viszont hagyott akkora nyomot bennem, hogy többet oda nem megyek...előttem viszont egy "sokgyermekes", nagyhangú családnak simán kicserélték a cipőt, ill. levásárolhatták, csak ne hangoskodjanak...ennyit erről...
Szia !
Ez a D betűs cipőboltban volt konkrétan, abból is nekem a csizma 9.000.- Ft volt . A fiam bakancsa 7.000.- Én még 1.500.- Ft-ért nem találtam cipőt ott, bár ha jól belegondolok egy 5TH Avenue szandált vettem ott 13.000.- Ft-ról volt leárazva 1.500.-re. Utolsó pár volt.
És sajnos egy szezont bírtak ki.
De így mindig megoldom a szezonális cipőkérdést.
Nekem is utolsó vásárlásom volt a Deichmann-ban...
Közölték velem, hogy ki nem cserélik, pénzt nem adnak vissza, le nem vásárolhatom az árát és különben is TERMÉSZETES KOPÁS van a cipőn a betontól... marha vicces két felvétel után. Érdekes az 1300 Ft-os ( tényleg! ) velúrbőr cipellőmön amit a vásárban vettem és egy éve hordom, nincs semmiféle kopás a talpán.
Írtak egy jegyzőkönyvet a panaszomról, meg közölték, hogy vigyem a Fogyasztóvédelemhez, ha gondom van.
Szegediek itt a cím:
Csongrád Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség, 6721 Szeged, Tisza L. krt. 11.