Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.

Veszprémi babavárók

Palino
Létrehozva: 2007. Április 24. 16:50

Sziasztok, 13 hetes kismama vagyok és szeretném megkísérelni a lehetetlent,  nyitni egy harmadik itteni kismamás topicot 

Tudom csatlakozzak a meglevőkhöz, de nem szeretnék, mert a kismamákban már mindenkinek van 1-2 babája és rég visszament dolgozni, én meg még pocakosnak is kezdő vagyok, a veszprémi babásoknál szintén ez a helyzet és a legtöbben nem is veszprémiek.

Én pedig szeretnék itteni barátnőket hogy legyen társaságom amikor már otthon leszek, még baba nélkül és már babával, akár így a neten keresztül akár személyesen.

Szóval ha vagytok még hasonló cipőben, és van kedvetek írjatok nekem.

Puszi: Palino

  1. 2007. Április 26. 10:2226.

    Oké megnézem a bemedet, nekem még nincs de csinálok majd 

    Szóval uh kórházban, főbejárattal pont szemben harmadik emelet. Van kint pár fakk bugyival ebbe bele kell tenni beutaló (ha van) kiskönyv tajkártya asszem ennyi. Sorszámos a bugyi, ez alapján hívnak be elméletileg, gyakorlatilag nem 

    Mindezek előtt főbejárat, földszint, liftek mellett jobbra regisztráció, fizetni ugye nem kell de bejelentkezni igen. Ezt megismered, ez az ahol a hosszú sor áll.

    Regisztrálás után uh-s kisképbefizetés, 500 HUF, D épület első emelet pénztár, de előtte ugyanezen folyosó végén van egy számlázás feliratú ajtó, ott számlát kell kérni, ezzel trapp a pénztárba, fizetsz és az ott kapott papírokat belebiggyeszted a bugyiba a harmadikon az uh-n, és akkor látják hogy kell kép és kifizetted.