Válaszkereső
Válaszkereső

Kérdezd a szakértőket és a többieket! »

Játék

Játék

Játssz velünk!

Találd meg te is kedvencedet játékaink között!

Fórum - "A mi helyünk"

Keresés a fórumban
keresés a topikban
keresés a teljes fórumon
Nyitó hozzászólás
2005-10-19 16:431.

Sziasztok!

Nagyon -nagy gondban vagyok,tegnap lett egy II tesztem ) és draga férjemtől aki nyomja az ágyat már 3 napja valószinüleg elkaptam a bacikat ,mert hőemelkedesem van ,még nincs nagy gáz ,de félek ,h. esetleg estere felmegy.Megkerdeztem a gyogyszertarban ha esetleg lázas lennék milyen gyógyit szedhetnék ,de semmi érdemlegeset nem tudott mondani csak azt, h. algo-t es rubophent ne,kerdezzem meg a dokimat,de vele nem tudok beszélni. ( most akkor mit csináljak??

Köszönöm ha valaki tud segíteni. Ancsi 

  1. Torolt_felhasznalo_197969
    2005-10-20 14:3620.

    Szia!

    Nekem az orvos és a védőnő is azt mondta, hogy a 12. hétig nem szabad algopyrint szedni. Én most 18 hetesen lettem lázas, de megyek az orvoshoz addig csak c.vitamint szedek, és teázom. A gyógyszertárban is azt mondták, hogy nem tudnak semmit nyugodt szívvel ajánlani.

    Úgyhogy szerintem menj orvoshoz!

     

    előzmény:
    acska (1)
    2005-10-19  16:43
  2. Torolt_felhasznalo_507406
    2005-10-19 19:4119.

    Hőemelkedésed a terhességtől is lehet.

     

    előzmény:
    acska (1)
    2005-10-19  16:43
  3. 2005-10-19 18:3718.

    Szia, jobbulást kivánok

    először is ne fáraszd ki magad.

    olvasd el a hozzászólásokat és aztán szépen feküldj le- az biztos nem árthat.

    esetleg neocitran? bár nem tudonm szedhető e várandósan..

    jól takarózz be, izad ki magadbóla  betegséget, taln vannak ügyeletes patikák nem?

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     
  4. 2005-10-19 18:3517.

    Acska, én is lázas voltam az első trimeszterben, és azt mondták, hogy semmit ne szedjek (hétvége volt persze és az ügyeletet hívtam), csak ha 38.5 fölé megy, de nem vagyok nagy segítség, mert nem emlékszem, mit engedtek szedni.

    Pihenj, igyál sok folyadékot és kitartás!

    előzmény:
    acska (1)
    2005-10-19  16:43
  5. Torolt_felhasznalo_772859
    2005-10-19 18:2016.

    Nem olvastam végig a hozzászólásokat ezért bocsi ha már írta valaki...

     A terhesség elején nagyon is gyakori a hőemelkedés, ez jelzi a terhességet, 37.1-37.5ig is lehet... egészen 38 ig... én is pánikoltam amikor a lányommal terghes lettem és hőemelkedésem volt. HA egyéb tüneted nincs akkor szerintem írd a baba számlájára, úgyis minden gyógyi az elején ellenjavalt...

    előzmény:
    acska (1)
    2005-10-19  16:43
  6. 2005-10-19 18:1215.

    szerintem a hűtőfördő a legjobb!

     

    előzmény:
    acska (1)
    2005-10-19  16:43
  7. 2005-10-19 17:1314.
    Algopyrint nyugodtan lehet szedni. Én is beteg voltam és doki engedte a szedését.
    előzmény:
    acska (1)
    2005-10-19  16:43
  8. Torolt_felhasznalo_880857
    2005-10-19 17:0413.

    Algopyrint lehet!

    Én 3 hétig voltam lázas a terhesség elején, babónak semmi baja (bizonyték a bemoldalon  

    előzmény:
    acska (1)
    2005-10-19  16:43
  9. 2005-10-19 17:0412.
    Paracetamolt is lehet, meg Algopyrint is. Ibuprofent nem. Kerdeses esetben a Teratologiai Intezetben (azt hiszem, intezet, vagy kozpont?) keszsegesen adnak felvilagositast, munkaidoben. Vagy a nogyogyaszodat is felhivhatod.

    De elobb probalkozz meg a hazi modszerekkel, pl. priznic.
    előzmény:
    acska (1)
    2005-10-19  16:43
  10. 2005-10-19 17:0211.

    Köszönöm a válaszotokat.

    Egyebkent lehet h. a babatól van hőemelkedesem ,merthogy 37,3 volt most ,nekem az atlagos hőm 36,4-5 és nem vagyok megfázva,nem faj semmim,de viszont apa se beteg csak láza van 38 körül Ő viszont nem lehet babás ) ,ha viszont feljebb megy akkor veszek be algopyrint.Remeljük a legjobbakat.

    Köszi mégegyszer.

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     
  11. 2005-10-19 17:0110.

    Én is voltam lázas terhesen és Algopyrint mondott a nőgyógyász.

    Szülés alatt is adták injekcióban és most, szoptatás alatt is szedhetem.

    38.5 fölött mindenképpen kell lázcsillapítás, mert a magas hőmérséklet károsodást illetve vetélést okozhat.

    Tartós hőemelkedés a babától is lehet - én az első két hónapban voltam 37.4 :-))

    Ki is vizsgáltak (labor), nem volt szervi oka, csak a baba emelte meg a hőt. Szed magzatvédő vitamint, az Neked és a babának is jót tesz   ebben a rusnya, vírusos időben 

    előzmény:
    acska (1)
    2005-10-19  16:43
  12. 2005-10-19 16:579.
    én is úgy emléxem, hogy algopirin... a második babussal pont azért csináltam meg a tesztet nagyon hamar, mert belázasodtam, sejtettem, hogy babus van, és hogy jó gyógyit szedjek be... nagyon sok ismerősöm járt ugyanígy, mármint, hogy kisterhesen lett beteg Ilyenkor az immunrendszered picit legyengül, hogy befogadd azt az idegent, aki beléd költözött. amennyire tudom, a láz jobban árt neki, mint bármely gyógyszerből a rá eső rész (pláne, ha nem marokszám kapkodod), szóval ne aggódj!!! És ideje a csoportjelváltásnak
    előzmény:
    acska (1)
    2005-10-19  16:43
  13. Torolt_felhasznalo_822410
    2005-10-19 16:568.

    Algopiryn az első harmadban is szedhető, utána pedig teljes nyugalommal... A láz sokkal veszélyesebb a babára, vetéléshez vezethet a felmelegedett magzatvíz, vigyázz vele. C-vitamin károsíthatja a magzatot, ezért nem szabad a napi ajánlott mennyiségnél (60mg) többet beszedni, ha lehet még annyit se!!! Olvasd el bármelyik C vitamin tájékoztatóját, vagy kérdezd meg az orvost.

    Pihenj sokat, teázz, ha fáj a torkod az egyszerű torokfertőtlenítőktől semmi bajod sem lesz, és ha láz akkor algopiryn. És ne aggódj, az sem tesz jót. Gratulálok a babához!  

    előzmény:
    acska (1)
    2005-10-19  16:43
  14. 2005-10-19 16:537.
    38,5 -ig felesleges a gyógyszer, fölötte szerintem már kell.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     
  15. 2005-10-19 16:526.
    Mi az az algo-t ne? Én úgy tudom, hogy még mindig a jó öreg Algopyrint lehet. Igaz, hogy rá van írva, hogy a terhesség első 3 hónapjában és az utolsóban ne, de ez mindegyik gyógyszeren rajta van.
    előzmény:
    acska (1)
    2005-10-19  16:43
  16. Torolt_felhasznalo_982291
    2005-10-19 16:515.
    En voltam lazas terhesen. 2 nap alatt kihevertem, jot kell aludni, meleg tea. En semmi gyogyszert nem akartam beszedni. A legjobb, ha a dokira varsz ãddig meg hazi gyogymodok..
    előzmény:
    acska (1)
    2005-10-19  16:43
  17. Torolt_felhasznalo_167619
    2005-10-19 16:514.
    Szia! Én is voltam lázas és a dokim azt mondta hogy nyugodtan bevehetem az Algopyrint, sőt inkább vegyem be mert a lázas állapot többet árthat a babának. Ennyire az elején meg aztán még a babának nem sok kapcsolata van az anyával. (5 hetes lehetsz kb?)
    előzmény:
    acska (1)
    2005-10-19  16:43
  18. 2005-10-19 16:503.
    A paracetamol tartalmú gyógyszereket nem szabad beszedni! De lehet csak azért van, mert babád lesz! Sok C vitamin meg forró tea! Ne aggódj, ha semmi más bajod nincs, ha például nem köhögsz meg nem vagy náthás! Lehet csak a baba miatt van az egész!
    előzmény:
    acska (1)
    2005-10-19  16:43
  19. 2005-10-19 16:502.
    Algopyrin, teák, homeopátiás szerek.
    előzmény:
    acska (1)
    2005-10-19  16:43