Válaszkereső
Válaszkereső

Kérdezd a szakértőket és a többieket! »

Játék

Játék

Játssz velünk!

Találd meg te is kedvencedet játékaink között!

Fórum - "A mi helyünk"

Keresés a fórumban
keresés a topikban
keresés a teljes fórumon
Nyitó hozzászólás
2012-04-04 07:331.

Keresem azokat akik hasonló cipőben járnak. A nyáron váltottam malév-citibank hitelkártyát mivel igen jó akciójuk volt : Európába ingyen repülőjegyet kínáltak ha minden feltételüket teljesítjük. Feltételek teljesültek- célpont, időpont kiválasztásra került, csak éppen a Malév közben becsődölt. A bank pedig úgy gondolja, ő megtette amit tennie kellett, én pedig örüljek, hogy nem került pézembe a dolog..... Majd nagy kegyesen közölte, hogy jó akkor januártól visszamenőleg jóváír a költéseink után 1 azaz egyetlen egy százalékot..... Ha ez nem tetszik, váltsunk ingyen a másik hitelkártyájukra aminek agyonbonyolított, sokak számára elérhetetlen és használhatatlan pontgyűjtési lehetőségei vannak. Ja, a kártyadíja se kismiska, de a bolondnak is megéri. Csak nekem nem!

Tehát, vannak itt olyanok akik hasonlóan jártak ?

  1. 2012-04-05 12:1210.
    Hááát.....nekem ezüstkártyám az életben nem lesz! Ahhoz nem ide kellett volna születnem, ahol 38 év munkaviszony után alig magasabb a nettóm mint a minimálbér.:(
    előzmény:
    szundikacc (9)
    2012-04-05  11:04
  2. 2012-04-05 11:049.

    Nem tudom, hogy melyik vagy milyen féle, mert nem az enyém .. de az tuti hogy citi-s és kb. 6 éve van meg. (ezüst színű és fénykép van a bal felső sarkában - majdhogynem személyi kép)

     

    Ezeket az akciókat szerintem nem mindig mondják előre, főleg azért mert nem tudhatják az ügyintézők, hogy pl. 3-4 hónap múlva előjön a bank egy ilyen akcióval...

     

    Ja és ami még mellettük szól, hogy ha vásárolsz valami nagyobb összegben, felhívnak, hogy szeretnéd-e a közel 40%-os THM helyett kb. 20-25%-os THM mellett részletekben visszafizetni.

     

    Ez nekünk jó pár évvel ezelőtt jól jött egy temetés kapcsán.

     

     

    előzmény:
    Bölcssali (6)
    2012-04-04  11:31
  3. Torolt_felhasznalo_299877
    2012-04-04 12:128.

    Mivel a Citibank igencsak globális intézmény, valószínűleg Magyarország összbevétele csupán egy kerekítési érték - de talán még annyi sem.

    Valószínűleg semmit nem fognak tenni és nem fog kompenzálni, hiszen a hibaszázalékába valószínűleg még a Malév is belefér.

    előzmény:
    Bölcssali (6)
    2012-04-04  11:31
  4. 2012-04-04 11:347.
    Időközben én is szerencsésen hazaértem

    arról az útról amit eredetileg a Citibank ígért nekem ajándékba, ha kiváltom és használom a hitelkártyáját. Kiváltottam, használtam- arra is, hogy az elveszett jegy helyett megvegyem a másikat, amivel eljuthattam oda ahová már előre megszerveztem-terveztem-kifizettem az összes programot. Már csak annyi kérdésem maradt, vajon a Citibank hogyon próbálja megtartani azokat az ügyfeleit, akik...nek nem adta meg amit ígért? Valljuk be, a 25-30ezer forintos utazások helyett nem igazi kárpótlás az egy százalékos jóváírás és pláne a citilife kártya ami nem mindenki számára jelent valós előnyöket. Nem hibáztatom a bankot azért, mert becsődölt a Malév- de nem fogadom el, hogy ezek után a beígért bónusz fejében nem jár nekünk semmi. Talán kérdezzem meg a Megasztár oldalán? Mivel a citibank láthatóan kizárólag a Megasztárral hajlandó foglalkozni. Mellesleg egy cseppet meglepett, hogy a citibankos leánykák most is ott vadásznak a reptéren ugyanazzal a szöveggel mint a nyáron, hogy segíthetnek valamit? Szegénykét ki is osztottam, a lányom szerint pókerarccal, finoman - pedig tudom jól, hogy ő a legkevésbé se tehet az egészről. elmeséltem neki, hogy nem segíthet, nem tud nekem olyat ajánlani amire ezek után ráharapnék. Mire azt felelte, hogy panasszal élhetek.....  Egyébként a biztonsági ellenőrzésnél egy fiatalember állt előttem, és buzgón magyarázta egy leányzónak, hogy milyen szemét módon kitolt vele a bank, és ha hazajön majd jól beolvas nekik mert mi az a koszos 1 százalék meg a váltsál másik kártyára akció, majd ő aztán jól elszámol velük..... Csak egy kicsit vulgárisabban fejezte ki magát. Én roppan visszafogott vagyok, mivel értem az értékesítési kényszer minden vonatkozását. El kell adni amit fent kitalálnak akkor is, ha a dolgozó tudja, hogy az nem az aminek látszik- urambocsá nem is jó az ügyfélnek.

    Akik a kifizetett jegyüket bukták el, és bankkáryával fizették ki már szépen sorban visszakapták a pénzüket, kezdve az OTP-nél egészen a csajágaröcsögei takarékszövetkezet ügyfeléig.

    előzmény:
    asztanaviszta (4)
    2012-04-04  09:38
  5. 2012-04-04 11:316.
    És ez melyik hitelkártyájuk? Mert hogy a maléves helyett felkínált citilife nem jó nekem az biztos. De ott semmiféle forint jóváírásról nincs szó, csak arról, hogy adnak valamit amit arra költhetsz amire ők mondják, és nem arra amire te szeretnéd.
    előzmény:
    szundikacc (3)
    2012-04-04  09:26
  6. 2012-04-04 11:285.

    Nem mondom, hogy a bank tehet a csődről- csupán az nem fér a fejembe, hogy miért nem hajlandók semmit adni azért a repjegyért cserébe ami elveszett? Sajnos rosszul emlékszel- vagy másmilyen levelet kaptál mint én. Azoknak akiknek már kiállított de le nem utazott jegyük volt, két lehetőséget kínáltak fel: jóváírnak a költések után 1 azaz egy százalékot, január egyig visszamenőleg. Ez a legjobb jóindulattal se valami nagy pénz, valljuk be. Én 3 hónap alatt visszakaptam így 1546 ft-ot..... De csak azért mert ezzel a kártyával vettem meg kettőnknek az elveszett helyett a KLM jegyeket. Másrészt ingyenes váltát ajánlottak a citilife hitelkártyára amit én egy egyonbonyolított, számomra mint vidéki lakos számára abszolut értéktelen citiforintokat lehet vele szerezni ami kizárólag olyan helyeken váltható be ami nálunk nem elérhető. Kivéve talán az Euronics, de momentán nincs szükségem semmi elektromos cikkre és ha lenne, akkor van itt olyan üzlet ahol jóval olcsóbban megkapom ami nekem kell. Nincs autóm, hogy tankoljak, nincs mozi - pláne amelyikkel ők kapcsolatban állnak, valójában semmi. Ami végképp felbosszantott, hogy azoknak akik egy későbbi akcióban szerződtek a Citibankkal, és húszezer ft jóváírást ígértek az általuk vásárolt repülőjegy árából, már megkapták ezt a jóváírást, holott a saját maguk által vásárolt malév jegy ugyanúgy értéktelenné vált mint a mi ajándékba kapott jegyünk. Nekünk ingyen repülést ígértek oda-vissza, a magunk által kiválasztott helyre és időpontban, ennek ellenértéke jóval több lett volna mint a húszezer ft visszatérítés.

    Egyébként tudom, hogy kell használni egy hitelkártyát, van nekem másik is és azzal semmi gondom- nem ígért tornyórát láncostul,  viszont amire szerződtem az úgy is van már lassan 10 éve.

    előzmény:
    csakcsokis (2)
    2012-04-04  09:09
  7. 2012-04-04 09:384.

    A Malév csődről nem a bank tehet.

    Még mindig jobban jártál azoknál, akik a kifizetett jegyüket bukták el.

    előzmény:
    Bölcssali (1)
    2012-04-04  07:33
  8. 2012-04-04 09:263.

    Páromnak is Citis hk-ja van és semmi gond nem volt velük soha, illetve arról nem ők tehetnek hogy a Malév csődbe ment...

     

    Ezt ők sem tudhatták előre, ahogy mi sem.

     

    Mi viszont mindig nyertünk az akcióikon. Rendszeresen hirdetnek meg akciókat, hogy ha 2 hónapon keresztül 60.000-ért vásárolsz jóváírnak 6.000-t ha jól tudom, meg volt olyan, hogy a legnagyobb összegű vásárlás 8 vagy 10%-t visszakaptuk. (nem tudtunk előre az akcióról, de épp tv-t vettünk és csak pislogtunk a következő hónapban, hogy közel 10ezer jóváírásunk volt)

     

    Mindig kamatmentesen jövünk ki, mert az összegeket határidő előtt átutaljuk, de az akció is így érvényes. Évente közel 20.000-t így kapunk "ajándékba" :) Szerintem nagyon jók ...

     

     

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_635120 (0)
     
  9. 2012-04-04 09:092.

    Nem igazán értem a problémát. Arról a bank nem tehet, hogy a malév becsődölt, de ami levelet én kaptam, abból úgy emlékszem, hogy valami nagyobb összegű jóváírás is szerepel. Azt szeretnéd, hogy kapjál ingyen jegyet a banktól és ő fizessen be egy másik társaságnál? ... 

    A kártyadíj meg általában 0 Ft az első évben, ha használod rendesen, akkor meg évekig semmi. Megmondani nem tudom, hogy hány éve használjuk és soha semmi gond nem volt velük.  

    előzmény:
    Bölcssali (1)
    2012-04-04  07:33