Booking.com foglalás

andimanóka
Létrehozva: 2010. február 8. 10:01

Sziasztok!

 

 

Szeretném olyanok segítségét kérni, akik már foglaltak szállást a booking.com-on keresztül.

 

Az egyik kérdésem, hogy mennyire megbízható, mennyire működik jól.

 

A másik, hogy pontosan mi a foglalás menete (ezt nem találtam meg a honlapon leírva), mert fontos lenne tudnom, hogy kell-e foglaláskor valamilyen előleget befizetni, és akkor azt hogyan (gondolom, átutalással), illetve, hogy az a szállás díjának mennyi százaléka lenne.

 

 

Azért is fontos ez az egész, mert a nászutunkat szeretnék ily módon megszervezni, szóval tényleg nem viselném jól, ha gondok lennének ezzel. Olaszország a cél, gyakorlatilag Velence, de a szállást nem ott szeretnénk, hanem nagyjából 20 km-es körzetben, hogy ki is tudjuk fizetni :)

 

 

Előre is köszi:

 

Andi

50 hozzászólás
  1. Lisa011
    Offline
    2016. július 19. 09:0550.

    A http://www.booking.com/index.html?aid=1158805 az egyik legmegbízhatóbb foglalási oldal. Munkámból kifolyólag rengeteget vagyok külföldön, mindig a bookingon foglalok, még nem volt gondom. sokféle szállás, jó áron.

  2. Lisa011
    Offline
    2016. július 19. 09:0449.

    A http://www.booking.com/ az egyik legmegbízhatóbb foglalási oldal. Munkámból kifolyólag rengeteget vagyok külföldön, mindig a bookingon foglalok, még nem volt gondom. sokféle szállás, jó áron.

  3. Georges
    Offline
    2012. december 6. 00:3947.

    Kedves Krissz009,

     

    Kérlek írdd meg, hogy mi lett a vége a problémának, mert mi most ugyanígy jártunk. üdv. G. 

    előzmény:
    Krissz009 (25)
    2011-08-27  11:51
  4. demox
    Offline
    2012. július 17. 23:4346.

    Mi is mindig itt foglalunk és csak pozitív tapasztaltunk van.

     

    Érdemes megnézni az utazzfelaron.hu oldalt http://www.utazzfelaron.hu

     

    ,mert itt fenn vannak a booking.com -50% kedvezménnyel foglalható villám ajánlatai.

     

    előzmény:
    andimanóka (1)
    2010-02-08  10:01
  5. ikrek1966
    Offline
    2012. július 14. 08:5345.
    Azóta sikeresen megoldódott a probblémám. Egy rendkívül kedves hölgy felhívott,hogy beszélt a szállodával,és nem zárolják a kártyát,csak ellenőrzik.Volt még egy kérdésem.Abban a pillanatban felhívta a szállodát és megoldódott ez a probléma is.Szóval én egyenlőre mindenkinek csak ajánlani tudom őket. Remélem kint is minden rendben lesz.
    előzmény:
    ikrek1966 (44)
    2012-07-13  08:47
  6. ikrek1966
    Offline
    2012. július 13. 08:4744.

    Sziasztok!

    Épp most foglaltam a Booking.com-on keresztül szállást,de valamit nem értek.Ha valaki már foglalt így,kérlek segítsetek!Szóval...azt írta,hogy a szálloda a hitelkártya zárolási jogát fenntartja. Kérdéseim:

    Mikorra tegyem a kártyára a pénzt?

    De,ha zárolva lesz a kártya,akkor én,hogy fizessek kunában,azaz készpézzel?

    Köszönöm előre is válaszotokat!:)

  7. dicuka23
    Offline
    2012. július 3. 22:2043.

    Sziasztok! 

    A booking .com foglalásnál jutalék nélkül lehet foglalni.A jutalékot
    azonban a szállásadó fizeti.Ez az oldal holland érdekeltségben
    van.Tehát ha Magyarországon foglaltok szállást  a booking com-on
    keresztül,akkor a honfitársatok 12-15 % jutalékot kifizet a
    hollandoknak a foglalás értéke után.Ezek után ne csodálkozzatok,hogy
    Hollandiában miért nem kátyúsak az utak és miért nincs összeomlás
    előtt az egészségügy.

     

    Icu 

  8. Torolt_felhasznalo_766720
    Torolt_felhasznalo_766720
    Offline
    2012. február 8. 12:3242.

    Beszéltem a bankommal és bizony ezt az összeget leemelték a számlámról és már a szállásadó "zsebében" van, mert olyan a számlám, hogy bizonyos összegig mínuszba mehet a kártyám (nem hitelkeret, valami más).

    Szóval két dolog továbbra sem tiszta:

    - ha csak zárolhat, miért emeli le mégis?

    - miért próbálkozott ma még 2x vagy 3x ismét leemelni az összeget?

     

    Írtam levelet a booking.com-nak és a szállásadónak is, várom a választ. Ha pár napon belül nem válaszolnak, vagy tisztázódik a helyzet, úgy kérhetem a bankom a segítségét és Ők fogják kivizsgálni, hogy jogos vagy nem a tranzakció.

     

    Az a baj, hogy az angolom nem annyira erős, hogy egy ilyen szituációt megbeszéljek telefonon..... magyarul sem egyszerű ezt tisztázni, hogy ki mért, honnan.... nemhogy angolul. Ezért jó lenne, ha magyarul telefonon lehetne a booking-com-mal beszélni, nem kellene az e-mail-re várnom.

     

    előzmény:
    fiesta30 (39)
    2012-02-08  11:41
  9. dani zsuzsanna
    Offline
    2012. február 8. 12:1141.

    én csak úgy mernék egyénileg utazni,ha az adott szállodát kiválasztanám,és én foglalnék magamnak,de fel is hívnám őket

    vagy másik verzió,megbízható utazási irodán keresztül másképp nem

    vagy ha magánszállás,akkor az adott ország,adott városában a hírdetéseknél nézném ki a kiadó szállásokat,és onnan választanék

    előzmény:
    andimanóka (1)
    2010-02-08  10:01
  10. Torolt_felhasznalo_766720
    Torolt_felhasznalo_766720
    Offline
    2012. február 8. 12:0040.

    tudod mi az érdekes?

    Hogy a banktól hívtak eleve ezekkel a kártyás próbálkozásokkal kapcsolatban, nem pedig én Őket.

    És a hölgy azt mondta, hogy nem csak zárolta, hanem le is vonta. De közben nem kaptam róla sms-t, csak a sikertelen próbálkozásokról.

    És mivel a számlámon nem volt annyi fedezet, amennyi a foglalás összege, így most mínuszban a számlám.

    A netbankomban a számlatörténetben kártyás tranzakcióként látom a levonást, de nincs olyan menüppontom, hogy zárolt tételek vagy valami....

    De ha az miatt próbálkozott ma még 3x, mert nem volt rajta elég fedezet, akkor miért mondta azt a hölgy, a teljes összeg már a szállásadónál van?

     

    Mindjárt felhívom még a bankomat. 

    előzmény:
    fiesta30 (39)
    2012-02-08  11:41
  11. fiesta30
    Offline
    2012. február 8. 11:4139.

    Csak zárolja, levonni a teljesítés dátuma után fogja, illetve a lemondás után. Amikor lefoglaltam a szállásokat, még aznap zárolták az összeget a kártyámon, a zárolásokól pedig csak az utazás után tűnt el, és jött a telefonomra a banktól az értesítés, hogy levonásra került.

     

     

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_766720 (37)
    2012-02-08  11:26
  12. klecsi
    Offline
    2012. február 8. 11:3438.
    Szerintem erre igazán a foglalt szálloda tudna választ adni, velük kellen beszélned, vagy emailt írni.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_766720 (37)
    2012-02-08  11:26
  13. Torolt_felhasznalo_766720
    Torolt_felhasznalo_766720
    Offline
    2012. február 8. 11:2637.

    Szükséges a szállásadónak foglalót vagy egyéb előzetes fizetséget teljesítenem?

    A szálláshelyek többsége nem kér előzetes fizetést vagy biztonsági letétet. Amennyiben mégis kérnek, ez a szálláshelyek Booking.com oldalán, a „Szálláshely szabályzata" alatt, valamint a visszaigazoló e-mailben szerepel. 

     

    A szállásomnál pedig ez van a szabályzatbanA szálláshely fenntartja a hitelkártyák előzetes, még érkezés előtti zárolásának jogát.

     

    A foglalás visszaigazolásnál pedig ez:

    Előzetes fizetés : A foglalás teljes összege felszámolásra fog kerülni a foglalás napján, mely nem visszatérítendőnek minősül. 

    Lemondási feltételek: Felhívjuk figyelmét, hogy lemondás, módosítás vagy meg nem jelenés esetén a foglalás árának teljes összege kerül felszámolásra.

     

    Én tudom, hogy akkor is ki kellene fizetnem, ha nem utaznánk el, így foglaltam direkt, csak az nem világos, hogy levonhatta-e a számlámról az összeget, vagy csak zárolhatta volna....

    előzmény:
    klecsi (35)
    2012-02-08  11:17
  14. Torolt_felhasznalo_766720
    Torolt_felhasznalo_766720
    Offline
    2012. február 8. 11:2436.

    Szükséges a szállásadónak foglalót vagy egyéb előzetes fizetséget teljesítenem?

    A szálláshelyek többsége nem kér előzetes fizetést vagy biztonsági letétet. Amennyiben mégis kérnek, ez a szálláshelyek Booking.com oldalán, a „Szálláshely szabályzata" alatt, valamint a visszaigazoló e-mailben szerepel.  A szállásomnál pedig ez van a szabályzatban: A szálláshely fenntartja a hitelkártyák előzetes, még érkezés előtti zárolásának jogát.A foglalás visszaigazolásnál pedig ez:Előzetes fizetés : A foglalás teljes összege felszámolásra fog kerülni a foglalás napján, mely nem visszatérítendőnek minősül. Lemondási feltételek: Felhívjuk figyelmét, hogy lemondás, módosítás vagy meg nem jelenés esetén a foglalás árának teljes összege kerül felszámolásra.  Én tudom, hogy akkor is ki kellene fizetnem, ha nem utaznánk el, így foglaltam direkt, csak az nem világos, hogy levonhatta-e a számlámról az összeget, vagy csak zárolhatta volna....
    előzmény:
    klecsi (35)
    2012-02-08  11:17
  15. Torolt_felhasznalo_766720
    Torolt_felhasznalo_766720
    Offline
    2012. február 8. 11:1032.
    Igen, az előző hsz-omban írtam róla - abban esetleg tapasztalat (telefon ügyben)?
    előzmény:
    klecsi (31)
    2012-02-08  11:08
  16. klecsi
    Offline
    2012. február 8. 11:0831.
    Én ebben nem tudok segíteni, nekem probléma mentes volt a foglalásom. gondolom már fel vetted velük a kapcsolatot.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_766720 (30)
    2012-02-08  11:03
  17. Torolt_felhasznalo_766720
    Torolt_felhasznalo_766720
    Offline
    2012. február 8. 11:0330.

    Nekem az a gondom, hogy júliusra van vissza nem térítendő (nem lemondható) szállásunk és 02.02-én LEVONTÁK a foglalás teljes összegét a számlámról, majd ma is még 3x megpróbálták és a bankom hívott fel, hogy minden oké-e ezzel.....

    A foglalásom szerint pedig csak zárolási lehetőséget írtak, nem pedig tényleges levonást egyrészt, másrészt pedig elég furi, hogy 6 hónappal előre levonják az összeget.

    A szállásnak nagyon jó vagy kiváló az értékelése egyébként.

    előzmény:
    klecsi (29)
    2012-02-08  10:58
  18. klecsi
    Offline
    2012. február 8. 10:5829.
    Nekem jó a tapasztalatom, és minden le van írva a honlapon. Nyáron foglaltam szállást külföldön, ott pont csak kp-vel lehetett fizetni, nem adtam semmi előleget, nem is kell. Ha kártyával akarsz fizetni akkor sem kell előleg, csak ellenörzik a kártyád, és ott a helyszínen rendezed a számlát.
    előzmény:
    andimanóka (1)
    2010-02-08  10:01
  19. Torolt_felhasznalo_766720
    Torolt_felhasznalo_766720
    Offline
    2012. február 8. 10:4928.

    Sziasztok!

     

    Booking.com-nál van júliusra görögországi foglalásunk és adódott némi probléma.

    Van magyar ügyfélszolgálati telefonszámuk, amely felhívásakor közli, hogy várjak míg egy angol nyelvű munkatársukat kapcsolnak - ez mindig így van? Magyar munkatárssal nem lehet beszélni, vagy ez csak elrettentés, hogy minél kevesebb vonalat kelljen fogadniuk?

    E-mail-t írtam nekik, várom a választ, mert magyarul már korábban válaszoltak levélben, így van magyar ügyfélszolgálat, csak nem tudom telefonon is működik-e?

    Valaki tudja esetleg?

    Köszi! 

  20. demox
    Offline
    2011. december 17. 17:3727.

    Mi is mindig itt foglalunk és csak pozitív tapasztaltunk van.

     

    Érdemes megnézni az utazzfelaron.hu oldalt http://www.utazzfelaron.hu

    ,mert itt fenn vannak a booking.com -50% kedvezménnyel foglalható villám ajánlatai.

     

     

    előzmény:
    andimanóka (1)
    2010-02-08  10:01
  21. agib
    Offline
    2011. augusztus 27. 13:5826.

    Sziasztok!

     

    Nekem az lenne a kerdesem, hogy  milyen tipusu kartyaval lehet foglalni, mert az oldalon es itt is szo van bankkartyarol es hitelkartyarol is.Hasznalhato hozza a folyoszamlahoz kapott kartya is, vagy csak a klasszikus hitelkartya?

    Elore is koszi!

    Agib

    előzmény:
    andimanóka (1)
    2010-02-08  10:01
  22. Krissz009
    Offline
    2011. augusztus 27. 11:5125.

    Sziasztok, egy kérdés gyakorlott booking-com-osoknak:

     

    megtörtént egy szállásfoglalás, amit egy kisebb baleset miatt nem tud kihasználni az adott ember, és lemondani sem lehet, mert a baleset utazás előtt történt (a szállás nem fogadja el ezt az indokot a lemondásra). A bankkártya-adatok meg vannak adva a foglaláshoz, de nincs elég pénz a kártyán, h ráterheljék a szoba árát.

    így mi történhet? később, ha lesz a kártyán pénz, ráterhelik, vagy egyszerűen csak törlik a foglalást fizetés nélkül?

     

  23. kelemen klara
    Offline
    2011. július 25. 12:3524.
    Valaki tudna segíteni ? 10 napja j0ttem vissza Velencéből. A Booking.com-on keresztül foglaltam szállást. Akkor a kartyámon leblokálták a szállás teljes összegét. Távozáskor készpénzben fizettem és arról volt szó, hogy egy pár napon belül az összeget felszabadítják a kártyámról. Még semmi, válaszra sem méltatnak sem a szállásadó, sem a booking.com. Egyszerűen tanácstalan vagyok.
  24. FreE DS
    Offline
    2010. szeptember 2. 17:2623.
    Nagyon KÖSZÖNÖM a válaszod! Sokat segítettél!!!! :)
    előzmény:
    peli (22)
    2010-09-02  16:37
  25. peli
    Offline
    2010. szeptember 2. 16:3722.

    Arra gondolnék, hogy a nem visszatérítendő szoba olyan, hogy azt nem tudjátok lemondani, míg a másiknál valamennyivel utazás előttig ingyen visszaléphetsz.

    Az ár és a rendelkezésre  álló szobák pedig foglalás előtt változhatnak. azaz lehet, hogy amíg te gondolkozol, hogy mi legyen, más befoglalja előtted ezt a jó árú lehetőséget... én ilyenre tudok gondolni.

    Foglaltam már booking.com-on, minden rendben volt velük. Előleget nem kértek, csak a kártyaszámomat biztosítéknak, ha nem mennénk, akkor arról vonták volna le az 1 éjszaka árát, ami a biztosíték.

    előzmény:
    FreE DS (20)
    2010-09-02  16:29
  26. FreE DS
    Offline
    2010. szeptember 2. 16:3021.

    Sziasztok!

     

    Remélem fog tudni valaki segíteni! Hollandiába szeretnénk megszállni (3 éjszakára) a párommal és a booking.com-ot ajánlátták. Ki is néztem a Hotelt (Ibis Utrecht) - Két lehetőséget kínál fel: az első 243 euroba (standard szoba - nem visszatérítandő?!). Van a rugalmas lehetőség (ez sajnos többe kerül: 275 euro). Mi a különbség a kettő között? Sehol nincs feltüntetve mennyi előleget kérnek, de ami még érdekesebb, hogy írtam nekik egy mailt (amiben semmi új infót nem írtak, egyet kivéve) és abban írtak olyat, hogy " Megjegyzés: Az árak és a rendelkezésre álló szobák száma változhat "?! Ez alatt mit kell érteni?! Lefoglalom ebben az árban és lehet többet kell majd fizetnem?! Mihamarabbi válaszotokat várom! Előre is KÖSZÖNÖM! 

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_ (0)
     
  27. FreE DS
    Offline
    2010. szeptember 2. 16:2920.

    Sziasztok!

     

    Remélem fog tudni valaki segíteni! Hollandiába szeretnénk megszállni (3 éjszakára) a párommal és a booking.com-ot ajánlátták. Ki is néztem a Hotelt (Ibis Utrecht) - Két lehetőséget kínál fel: az első 243 euroba (standard szoba - nem visszatérítandő?!). Van a rugalmas lehetőség (ez sajnos többe kerül: 275 euro). Mi a különbség a kettő között? Sehol nincs feltüntetve mennyi előleget kérnek, de ami még érdekesebb, hogy írtam nekik egy mailt (amiben semmi új infót nem írtak, egyet kivéve) és abban írtak olyat, hogy " Megjegyzés: Az árak és a rendelkezésre álló szobák száma változhat "?! Ez alatt mit kell érteni?! Lefoglalom ebben az árban és lehet többet kell majd fizetnem?! Mihamarabbi válaszotokat várom! Előre is KÖSZÖNÖM! 

     

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_ (0)
     
  28. Picipók
    Offline
    2010. május 11. 15:4019.

    Sziasztok!

     

    Egy kis segítségre lenne szükséges, most foglaltam először az interneten keresztül szállást a hotels.com-on Prágába (augusztusra). Viszont most sanjos közbejött valami,  egy héttel későbbre szeretném módosítani az időintervallumot. A pénz a foglaláskor levonták a számlámról, az érkezés előtti nap délig le lehet mondani a foglalást ingyen. Módosításra nem találtam lehetőséget, mondjam le és foglaljak egy héttel későbbre? Ha lemondom automatikusan visszaküldik a pénzt, vagy ez, hogy működik? Akciós árat fizettem, de a foglalás lemondásáról szóló tájékoztatásban nem találtam arra utalást, hogy nem visszatéríthető az összeg. Ilyenkor ha segítséget szeretnék kérni a hotels.com ügyfélszolgálatát kell hívni ugye, nem a szállodáét?

     

     Előre is köszönöm a segítségét azoknak akik jártasabbak ilyen dolgokban...

     

  29. Torolt_felhasznalo_675718
    Torolt_felhasznalo_675718
    Offline
    2010. március 5. 12:0318.

    Szia Siobhan,

     

    lehet hogy csak te segíthetsz rajtam. A főnököm őszi párizsi utazásához a booking.com-on foglaltam szobát, és az elmúlt hetekben jó alaposan megismertem a "non refundable" kifejezés jelentését... Közel 2000€-nyi összegről van szó... A főnököm kártyáját azonnal megterhelték, és hiába levelezek hetek óta a booking.com-mal és a szállodával is, semmire nem jutok velük, egymásra mutogatnak. Ráadásul az összeg sem stimmel, a hotel oldalán a napok egységesen ugyanazon az áron szerepelnek, a booking.com-on rákeresve pedig különböző árakat találtam minden napnál.  

    Nincs valami ötleted?

     

     

    előzmény:
    siobhan (3)
    2010-02-08  10:22
  30. granatalma69
    Offline
    2010. február 11. 19:5717.

    Szia!

    Én kétszer is használtam a Bookingot. Megnyugtató volt látni, hogy a recepciós kezében az általam kitöltött lap van. Azért óvatos duhaj vagyok, nem a bankszámlához tartozó kártyát használom, hanem van egy un. Internetes kártyám, amin nincs pénz (esetleg annyit teszek rá, ami az adott vásárláshoz kell).

    előzmény:
    andimanóka (1)
    2010-02-08  10:01
  31. TOTicame
    Offline
    2010. február 9. 14:5116.
    A szállás lemondás hotel függő is azt hiszem. Arról azért érdemes pontosan téjékozódni, hogy meddig mondható le igyenesen nehogy ráfázzon az ember!
  32. Miles
    Offline
    2010. február 9. 10:1215.

    Szia !

     

    Nyugodtan foglalj a booking.com-on keresztül ! Mi évek óta használjuk és semmi problémánk nem volt még vele. Európa számos városában voltunk és a tengeren túlon is, mindig, minden rendben ment. A másik pedig, azért szeretem, mert utazás előtt akár 1 nappal is lemondhatod. Nem vonnak előre semmit, te fogod a hitelkártyáddal a szállás elhagyásakor kifizetni az aktuális összeget. 

    Jó foglalást és utat !

    előzmény:
    andimanóka (1)
    2010-02-08  10:01
  33. TOTicame
    Offline
    2010. február 9. 08:1414.

    Én kétszer utaztam a Booking.com-on keresztül Párizsba. Nem volt gond egszer sem. Előleget nem kérnek vagyis tőlem nem kértek, pusztán egy élő bankkártyát kell megadni a foglaláshoz.

     

  34. siobhan
    Offline
    2010. február 8. 14:2613.

    az expedia.com is megbízható oldal, bár tudom, hogy aki hozzánk ilyen foglalással jött, hááát, mondjuk úgy, nem a legjobb szobát kapta, mert ettől a cégtől kaptuk a legkevesebb jutalékot....illetve azt kalkuláld bele, hogy amerikai cég, és ha bármi gond adódna, akkor oda kell telefonálni, ami az időeltolódás miatt, sokszor gondot jelenthet.( legalábbis nekem volt ezzel bajom...)

    bár tény, hogy én csak a "szállás" részéről tudok nyilatkozni, repülőjegy foglalással kapcsolatban nincs tapasztalatom.

     

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_586417 (12)
    2010-02-08  12:47
  35. Torolt_felhasznalo_586417
    Torolt_felhasznalo_586417
    Offline
    2010. február 8. 12:4712.
    Nekem nincs még tapasztalatom a booking.com-mal,viszont ismerőseim már nagyon sokszor foglaltak szállást ezen keresztül.Nem csak Európában,hanem Ázsiában is. Nekem olyan kérdésem lenne,hogy az expedia.com és a pelikan.hu megbízható? Repülőjegyet szeretnék foglalni...
    előzmény:
    andimanóka (1)
    2010-02-08  10:01
  36. jr712
    Offline
    2010. február 8. 12:1811.

    A booking.com-ról én is csak jó véleményt tudok mondani, gyakorlatilag már előttem mindenki leírta a legfontosabbakat.

     

    Velencéhez még annyit, hogy mi tavaly márciusban voltunk és a Wizzairrel annyiért repültünk ketten oda- vissza mindenesetől- kb. 28.000 Ft, hogy olcsóbbra jött ki, mintha kocsival mentünk volna- benzin, autópálya és PARKOLÁS. Merthogy a kocsit ugye nem tudod bevinni és a parkolóház elég húzós lehet. Így meg kényelmesen fél nap alatt ott vagy. Úgyhogy nézd meg, hátha van valami akció most is. (Ha Velencétől messzebb akartok lakni persze akkor át kell számolni, hogy az ottani közlekedés mennyivel dobja meg.)

     

    sok boldogságot és jó szervezést!

    előzmény:
    andimanóka (1)
    2010-02-08  10:01
  37. andimanóka
    Offline
    2010. február 8. 11:5910.

    Sziasztok :)

     

    Nagyon szépen köszönöm a sok választ, amit írtatok :) Nagy mértékben megerősítettetek abban, hogy ez legyen a megoldás. Mivel egyénileg szeretnénk utazni, és biztos az is, hogy az utazási irodáknál ez olcsóbb :)

     

    Nekem az is sokat jelent, hogy nem kell előre kifizetni, vagyis a foglaláskor nem vonnak le pénzt, mert egyelőre nincs is mit levonniuk... Az a helyzet, hogy június elején lesz az esküvőnk, és ott fog összegyűlni az összeg, amiből utazni szeretnénk...

     

     

    Ha van még olyan információ, amit megosztanátok velem, örömmel olvasom :)

     

    És a következő kérdés természetesen: Velence-card? Erről pontosabban tudnátok valamit mondani?

     

     

    Előre is köszi, és további szép napot Nektek!

     

     

    Üdv:

     

    Andi

  38. toncsicsi
    Offline
    2010. február 8. 11:029.

     

     

    Szia!


    Kedves andimanóka!

     

     

    Az index fórumon épp tegnap dícsértem a booking.com-ot. Évek óta magam szervezem meg városnéző-körutazásos programjainkat a családnak!

     

    Még soha nem csalatkoztam benne. Mindig azt nyújtják, amit kínáltak! Rögtön láthatod, van-e hely az általad megjelölt időpontra, s összesen mennyi lesz a szállás!

     

    Előre nem kell semmit sem fizetni, csak majd a helyszínen a szállodában!

     

    Elutazás előtt két héttel még le is mondhatod, nem kell kártalanítani őket! És közben is bármikor módosíthatod ingyen és bérmentve a szállásfoglalásod!

     

    Beírod a helyszínt (adott esetben Velence és környékét, illetve kiírja, hogy kb. hány km-es körzetben keresel szállást!), az időpontot, és kiadja az összes lehetséges ajánlatot. Neked már csak választani kell!!!

     

    És ami még fontos, jó áron kínálják a helyeket! Náluk olcsóbbat csak rosszabb minőségben találtam eddig mindig!

     

    Bátran vágj bele!

    És ne feledkezz meg majd a Velence-cardról sem, amivel ingyen vapporettozhattok majd, s nem egy helyre ingyen be is mehettek, és nem egy helyre sorbaállás nélkül, mint pl. a Dodzse-palota....

    2007-ben jártunk ott, akkor elég sok tapasztalatomat leírtam, de bármilyen kérdésed van, írj nyugodtan, akár privát, mert azt biztosabban olvasom!

     

    Üdvözlettel és sok boldogságot kívánva!

     

    toncsicsi

     

    Mikor menn

    előzmény:
    andimanóka (1)
    2010-02-08  10:01
  39. vinkarózsa
    Offline
    2010. február 8. 10:538.
    Szia! Többször foglaltam már booking.com-on keresztül és nagyon jó tapasztalataim vannak. A foglalással soha nem volt probléma. A szálloda kiválasztásánál mindig elolvasom az értékeléseket, véleményeket és azt is figyelembe veszem a választásnál. Amikor lefoglalod a szállást meg kell adni a kártyaszámodat, de az esetek többségében akkor még nem vonnak le semmit. Ha igen, akkor azt külön jelzik a szállásnál, pl. vannak nagyobb akciók, ami nem visszatériítendő (vagy vmi ilyesmi) és akkor előre ki kell fizetni. De általában semmit nem kell előre. A lemondás feltételeit nézd meg! Ez sok esetben 1 nap, azaz érkezés előtt 1 nappal lemondod, akkor semmilyen díj nem kerül felszámításra, de van ahol ez 3 vagy 5 nap. De ez is mindig egyértelműen fel van tüntetve. Olyan is volt, hogy lemondtam szállást a megadott időn belül és tényleg nem vontak le semmit. (Külön fel van tüntetve pl. az is, hogy az árban benne van-e a reggeli vagy sem és ha nincs azért mennyit kell majd fizetni, ha kéritek.)
    előzmény:
    andimanóka (1)
    2010-02-08  10:01
  40. siobhan
    Offline
    2010. február 8. 10:487.

    én is már csak azért vagyok bizonytalan, mert a hotelban, ugye elég sok ilyen foglalási rendszerrel volt dolgunk...és már nem emlékszem mindegyikre, hogy is volt....csak azt tudom, hogy az expedia.com-os foglalások árában mindig volt reggeli és mindig a teljes összeget kifizették a foglalásnál az utazók.de hogy a többinél pontosan hogy volt.....

     

     

    előzmény:
    Bölcssali (6)
    2010-02-08  10:31
  41. Bölcssali
    Offline
    2010. február 8. 10:316.

    Lehet, hogy mindkettőnknek igaza van!:) Én meg néztem egy csomó szállodát az adott környéken, majd úgy szelektáltam, hogy melyik van legközelebb, melyik a legolcsóbb, melyik a legszimpatikusabb..... Nem döntöttem rosszul, azon az utcán " Sheperds Bush road) van vagy két tucat hasonló árfekvésű szállás, kívülről hasonlóan néznek ki, de mi nagyon kedves személyzetet fogtunk ki és nagyon kellemes volt minden tekintetben, ugyanakkor egy ismerős aki ugyanarra az eseményre foglalt pár épülettel távolabb, panaszkodott a fürdőszobára- saját zuhanyt ígértek ami igaz is volt, de wc csak a folyósón... Na, ha valaki erre kényes, ezt nagyon meg kell nézni!

    Visszatérve arra, hogy mindkettőnknek igaza lehet: volt olyan szálláshely ahol az egész összeget levonták volna, máshol csak egy éjszakát.

    De tavaly év elején voltunk két városban is Ibis Hotelben, az egyik foglaláskor azonnal levonta az egész összeget a másik csak azon a napon amikorra foglaltunk, de még nem voltunk a helyszínen.

    előzmény:
    siobhan (5)
    2010-02-08  10:26
  42. siobhan
    Offline
    2010. február 8. 10:265.
    tényleg, lehet igazad van, én meg rosszul emlékszem, hogy a foglaláskor nem kell a teljes összeget fizetni.....de ez a foglaláskor úgyis kiderül, mert külön írják
    előzmény:
    Bölcssali (2)
    2010-02-08  10:19
  43. r_aniko
    Offline
    2010. február 8. 10:244.

    Én nagyon sokszor foglaltam már a booking.com-on, soha nem volt semmi probléma.

    A foglalás is egyszerű, de (ha jól tudom, minden esetben) kell hozzá egy bankkártya. Legtöbbször a foglaláskor nem vonnak le semmit a kártyáról, de ez hoteltől függ, amit a foglaláskor látsz is. Helyszínen tudsz ,ajd kp-ban fizetni.

    Kedvező, hogy szinte az utazás előtti napig visszavonhatod a foglalást, de azért ennek a feltételeit is olvasd el, mert ez is szállodánként változik. Válts magyar nyelvre, és minden egyértelmű lesz.

    Jó nászutat!

    előzmény:
    andimanóka (1)
    2010-02-08  10:01
  44. siobhan
    Offline
    2010. február 8. 10:223.

    szia!

    én "mindkét" oldalról ismerem az oldalt. egyrészt mert külföldön szállodában dolgoztam ( front office ), és hozzánk is foglaltak ezen keresztül, illetve már én is foglaltam szállást magunknak itt.

    szerintem nagyon megbízható, legalábbis eddig én nem csalódtam benne, tényleg azt kaptuk, amit vártunk/foglaltunk.

    ha jól emlékszem, a foglaláskor a teljes összeget kell kifizetni, méghozzá úgy, hogy megadod a hitelkártya adataidat, és arról vonják le a pénzt.

    a foglalásról természetesen emailen visszaigazolást kapsz, amit ki kell nyomtatni, és a szállodába érkezéskor - szükség esetén - a recepciósnak átadni.

    viszont ha elfogadsz egy tanácsot: ha kiválasztottátok a nektek tetsző hotelt, akkor érdemes annak a "saját" honlapját is megnézni, mert ott is jó akciókat hírdetnek, és sokszor olcsóbban, mint az ilyen foglalási oldalakon.

    és akárhol is foglalod, a megjegyzés rovatba feltétlen írd be, hogy nászútra mentek, és szép, csendes szobát kértek

    remélem, segítettem, de ha van még kérdés, szólj nyugodtan

    szép napot

     

    előzmény:
    andimanóka (1)
    2010-02-08  10:01
  45. Bölcssali
    Offline
    2010. február 8. 10:192.

    Szia, mi novemberben foglaltunk decemberre londoni szállást a booking.com-on, nekem teljesen világos volt a dolog menete, igaz magyarra állítottam a nyelvet mert az angolomban nem bízom ennyire. Szálláshelyenként változhat az előleg meg a lemondás feltétele, nekünk a 3 éjszakából az elsőt azonnal levonták a kártyáról- hitelkártyával fizettem- de azt ígérték, ha érkezés dátuma előtt 2 nappal lemondom, ezt visszatérítik. A második két éjszakát helyben kellett fizetni, de azt is lehetett kártyáról- sőt, a tulaj azt mondta, mikor pillanatnyi zavart látott rajtunk ( hirtelen azt hittem, kp kell fizetni, és nem volt nálunk annyi kp csak két kártya) hogy nem sürgős, ráér másnap reggel is.

    Egyébként amennyire én tudom, teljesen megbízható a booking.com mi nagyon jó szállást találtunk rajta, és csak azért volt könnyű dönteni mert az volt legközelebb az úticélunkhoz ahol még volt szabad szoba.

    előzmény:
    andimanóka (1)
    2010-02-08  10:01