Válaszkereső
Válaszkereső

Kérdezd a szakértőket és a többieket! »

Játék

Játék

Játssz velünk!

Találd meg te is kedvencedet játékaink között!

Fórum - "A mi helyünk"

Keresés a fórumban
keresés a topikban
keresés a teljes fórumon
Nyitó hozzászólás
2007-12-15 11:111.
Torolt_felhasznalo_397187

Sziasztok!

Van olyan akinek ilyen problémája van és talált rá valami hasznos szert? Aki nem tudja a szívideg egy elég kellemetlen és  félelemmel (legalább is számomra) járó dolog, ami egy ES-el (extrasistole) vagy ES sorozattal jár.

Már állandóan ettől félek, hogy mikor jön rám. Szedtem rá antidepresszánst, most Betalocot de nem igazán használ. Gyakorlatilag gyerekkorom óta kínlódok vele. Számtalan orvosi kivizsgáláson voltam, de mivel eltérés nincs nem tudnak vele mit kezdeni.

Akinek van ilyen tudja milyen rossz.

Üdv.

Hajtündér

  1. 2007-12-15 14:5315.
    természetesen véletlenül került be az a kacsintós figura...
    előzmény:
    gledícia (14)
    2007-12-15  14:52
  2. 2007-12-15 14:5214.
    Szia! Én is evvel küzdöttem, nekem a szemiramis által említett antidepresszánsként is alkalmazott gyógyszer jött be (SSRI gátló, a Betaloc nem, asztmához hasonló tüneteket okozhat, mert a hörgőkben is gátol vmit. Főleg, ha halálfélelem szokott lenni a szív miatt, akkor a Betaloc ezt csak súlyosbíthatja avval, hogy nehezebb lehet tőle a légzés. Én a Betaloc-ot egy hónap után abbahagytam, 50 mg-ot szedtem, a szívem nem vert össze-vissza, de nehezen kaptam levegőt. A Betaloc csak tüneti kezelés egyébként is, az antidepresszáns pedig a segít (terápiával együtt esetleg) abban, hogy ne produkáljon az ember pszichoszomatikus folyamatokat, amelyek, hosszú távon tartósan károsíthatják a szivet.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_397187 (1)
    2007-12-15  11:11
  3. 2007-12-15 14:4313.
    Szia!

    Ismerős a dolog, én is voltam dokinál, nincs elváltozás, nincs mit tenni. Orvosilag. Én is szedtem a Betalocot, de nem használt.Ha feszkós vagyok,vagy fáradt akkor előjön, amúgy nem. Keress valami természetes gyógymódot, kineziológia, jóga, meditálás mind jó lehet. Esetleg homeopátia. Nyugtató teák- citromfű esetleg.Persze a stersszmentes élet volna a legjobb.De az ugye nem mindig tőlünk függ...
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_397187 (1)
    2007-12-15  11:11
  4. Torolt_felhasznalo_605098
    2007-12-15 14:4112.
    Mint psychiátrián, cardiológián szerzett (nővéri+depressziós) rutinom azt mondja: semiramis 7 hsz!Ha még fiatal vagy, miért Betaloc-ot irtak? Concor 2,5 mg +0,125 mg Frontin,leányzómnál 24 évesen megszüntette u.e. panaszokat.Cardiológián (szivszanatórium, Sopron) lőtték be 4 éve. Azóta is ezt szedi, panaszmentes!
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_397187 (1)
    2007-12-15  11:11
  5. 2007-12-15 14:1011.

    Milyen betegséget jelent az, hogy szívideg?

    Nekem gyakran magas a pulzusszámom, és van, hogy kalimpál is össze-vissza, mint a hülye, zavaróan. Legutóbb napokig tartott!:-( Elsősorban lelki oka lehet nálam, mert ha sokminden idegesít, nyomaszt, akkor jön elő, és főleg este meg éjszaka.:-(

    Tegnap megismertem az autogén tréning alapgyakorlatát, és segített a könnyű elalvásban. Lehet, hogy a szívverésemet is helyretenné idővel?

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_397187 (1)
    2007-12-15  11:11
  6. 2007-12-15 14:0110.
    Nekem azt mondta egy kardiológus,ezzel 100 évig lehet élni.Engem nem nyugtatott meg vele.Aztán meg ha vmi baj van,azt mondják miért nem szóltál előbb?Néha nekem is szabályszerűen halálfélelmem van.Nagyon roszz.Szedtem betalocot,de az meg annyira levitte a vérnyomásom,h ájuldoztam.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_397187 (1)
    2007-12-15  11:11
  7. 2007-12-15 13:399.

    Én semiramisra 7 hsz ,

    hallgatnék jelen esetben.

    Keress egy újabb  szakembert a problémáddal!

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_397187 (1)
    2007-12-15  11:11
  8. Torolt_felhasznalo_533856
    2007-12-15 13:158.
    Sziasztok!Csatlakozom OM.hozzászólásához,hidd el neki,amit mond igaza van!Nekem segitett és melette a betaloc!Elvégeztem az agykontr.tanfolyamot és az is rengeteget segitett!Azóta karban van tartva nálam,amiről irsz!Kivánom,hogy mielöbb gyógyuljál meg !Üdv.dytke  
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_821567 (2)
    2007-12-15  11:29
  9. 2007-12-15 11:537.
    Ha gyakorlatilag gyerekkorod òta kìnlòdsz vele, a tünetek régesrég stailizàlòdtak. Eredményt hétköznapi szerekkel és mÒdszerekkel sajnos nem fogsz elérni. Mégegyszer: fordulj szakemberhez.  
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_397187 (1)
    2007-12-15  11:11
  10. Torolt_felhasznalo_821567
    2007-12-15 11:385.
    Q10 szedése is jól bevált a családunkban
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_650443 (4)
    2007-12-15  11:37
  11. Torolt_felhasznalo_650443
    2007-12-15 11:374.
    Nálunk egy rokonom még magnézium pezsgőtablettát kapott, ha nagyon "előveszi" a félelem, akkor 1-2-t felold, azt mondja, jó. Lazítja az izmait, táplalja a szívizmot-is - nyugtat és a "kalimpálást" szünteti.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_397187 (1)
    2007-12-15  11:11
  12. 2007-12-15 11:333.

    Keress fel egy pszichiàtert. Tudni fogja a megoldàst.

    Nagyvonalakban a lehetöségek:

    1A kialakult félelmet szerotonin-ùjrafelvételt gàtlò antidepresszànssal kivàlòan lehet kompenzàlni (magas dòzis erre NEM hat, alacsony dòzis iszont igen)

    2. A bétablokkolò ezzel kombinàlhatò és csökkenti a kellemetlen testi periòdusokat.

    3. Viselkedésteràpia, kimondottan erre a tünetegyüttesre.

    4. Sikeres teràpia esetén az antidepresszàns 1-màsfél év utàn elhagyhatò.

    Közelebbit nem mondok - keress egy jò pszichiàtert, olyat, aki viselkedésteràpiàval is foglalkozik. Elvben a viselkedésteràpiàt a szakkòrhàzak a repertoàrjukon tartjàk, de legalàbbis tudnak külsös cìmet mondani.

    A dolog megoldhatò, ne add fel. Gyògyulàst kìvànok Neked!

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_397187 (1)
    2007-12-15  11:11
  13. Torolt_felhasznalo_821567
    2007-12-15 11:292.
    autogén-tréning
    kineziológia
    meditáció

    megtanulni kezelni a félelmet
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_397187 (1)
    2007-12-15  11:11