Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.

Nők és a karrier: kérdőív

Happiness
Létrehozva: 2014. október 13. 12:41

Sziasztok! 


A segítségeteket szeretném kérni! Utolsó éves hallgató vagyok Emberi erőforrás szakon és a nők munkaerő-piaci helyzetéről írok szakdolgozatot. Kérlek titeket, hogy segítsétek munkámat a kérdőívem kitöltésével.


Kérdőívem a nők munkaerő-piaci helyzetét vizsgálja Magyarországon. Vizsgálom a női szerepeket család és karrier tekintetében, valamint a férfi és a női munkavállalók foglalkoztatási és bérezési különbségeit. A kérdőív kitöltése alig pár percet vesz igénybe, anonim módon zajlik és a kapott eredmények kezelése bizalmasan történik. Segítségeteket előre is köszönöm!


A kérdőív az alábbi linkre kattintva tölthető ki:


http://ripet.hu/feedback.php?kid=c79dbcec1c8f4c16aceb517 c7511d0b5#.VDLVZh6t5_s.email


 

  1. Torolt_felhasznalo_116774
    Torolt_felhasznalo_116774
    2014. október 16. 11:284.

    Kitöltve.


    Egy kis megjegyzés - vállalkozóként nincs főnököm, nyelviskoláknál dolgozom megbízási szerződéssel tanfolyamonként. Biztosan nem tudom megsaccolni, h inkább nők v. inkább férfiak a vezetők, sőt a kollegáimmal is elvétve találkozom, és csak saccolni tudok.


    Azt, hogy ki, mennyit keres tényleg nem tudom - még ugyanazért a munkáért én is eltérő óradíjat kapok cégenként.


    A házimunka megosztása is becsapós, mert kérdés, mit nevezünk annak - a mosogatás beletartozik, a kocsi szervízelése, apróbb dolgok szerelése, kitakarítása is?