Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.

Intim tornán járt hölgyek

szandsza
Létrehozva: 2015. január 26. 17:22

Kedves Fórumozók!


IV. éves gyógytornász hallgató vagyok, és szakdolgozatomhoz olyan hölgyekre van szükségem, akik jártak már intim tornán (más néven: medencefenék tréning, gátizomtorna).
Ha valamelyikőtök beletartozik ebbe a csoportba kérlek töltsétek ki a kérdőívemet vagy ha van ilyen ismerősötök osszátok meg vele (név nélkül megy és csak néhány percet vesz igénybe, de nekem hatalmas segítség lenne).


A kérdőívem: https://docs.google.com/forms/d/1v-mL9wl0XLkxfbkHOGvdfjz1 nWsmwcyFHdNlhHQqOK8/viewform


Segítségeteket köszönöm szépen! :)

  1. Torolt_felhasznalo_745162
    Torolt_felhasznalo_745162
    2015. január 26. 21:084.

    A kérdés feltevése pontatlan, mert a ki szócska személyt feltételez, névvel és nem képzettségre utal. Talán szerencsésebb lett volna képzettségi szinteket beállítani, hogy ne legyen félreérthető. Biztos vagyok benne, hogy lesz aki nevet fog beírni.


    A képzettségi szint pedig nagyon fontos infó lenne.


    Sok sikert hozzá.


     

    előzmény:
    szandsza (3)
    2015-01-26  19:23
  2. 2015. január 26. 19:233.

    Kedves Orchideacska!


    Ő kérte. Egyébként nem kell konkrét nevet odaírni, elég azt hogy gyógytornász tartotta, vagy Kriston tréner (akik általában nem gyógytornászok), vagy egyéb módszert alkalmazó tréner. Fontos tudni, mert sokan úgy tartanak ilyen tornát, hogy egy pár napos képzésen kívül semmi szakképesítésük nincs. Egyébként meg direkt nem tettem kötelezővé azt a kérdést!

    előzmény: