Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.

Kié legyen a Lánchíd? A bicikliseké vagy az autósoké?

N?k Lapja Cafe
Létrehozva: 2014. augusztus 19. 14:34
Hol közlekedjenek a biciklisek? Át kell-e építeni a budapesti Lánchidat? Összefügg a két kérdés? A BKK szerint igen, szerintünk nem.

Nők Lapja Café: Kié legyen a Lánchíd? A bicikliseké vagy az autósoké?
  1. 2014. augusztus 20. 18:1915.
    "ez a megoldás nem is volt az ötletek között"


    Férfiak... ;-)
    előzmény:
    az örök Éva (5)
    2014-08-19  16:04
  2. 2014. augusztus 20. 18:1814.
    "a Golden Gate 8, azaz nyolc sávos, plusz a járda. A Lánchíd pedig nem."


    És?
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_248323 (10)
    2014-08-20  09:22
  3. 2014. augusztus 20. 18:1613.
    Fölösleges.
    előzmény:
    Kékicske (9)
    2014-08-20  03:39
  4. 2014. augusztus 20. 15:5412.
    Nem állítottam én sem az ellenkezőjét. Szóval rendben van a dolog.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_248323 (10)
    2014-08-20  09:22
  5. 2014. augusztus 20. 11:1211.
    A Lánchíd két végére csinálni kell egy gyalogátkelőt, hogy ha valaki a rossz oldalra indult, átmehessen a sajátjára.
    Ugyanúgy, mint a Margit hídon is, abszolút nem tartja fel a forgalmat a két új zebra, és jó is, hogy lett.
    Előfordulhat, hogy a gyalogos mégis a biciklisták járdáján kel át a Lánchídon (mondjuk onnan akar fényképezni) - az vigyázzon magára, el ne üssék.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_248323 (0)
     
  6. 2014. augusztus 20. 09:2210.
    Pedig biztosan meg lehetne oldani. Ennél kicsit forgalmasabb hidakon is sikerült már, pl. ld. Golden Gate Bridge.
    idézet:
    ladybird65 (7)
    2014-08-19 17:41:56
    Nos, emlékeim szerint a Golden Gate 8, azaz nyolc sávos, plusz a járda. A Lánchíd pedig nem. San Francisco egyébként, mint város, tökéletesen alkalmas a brigázásra, ellentétben Budapesttel.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_248323 (7)
    2014-08-19  17:41
  7. 2014. augusztus 20. 03:399.
    A Kossuth tér magasságában csak a gyalogosok és a biciklisek számára hidat kell építeni.Mivel az autósok nem közlekedhetnének rajta költség kímélő lenne, hogy nem kellene annyira robusztusra tervezni
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_248323 (0)
     
  8. 2014. augusztus 19. 17:498.
    A Szabadság hídon is be lehetne vezetni ugyanezt. Az északi járda legyen a gyalogosoké, hadd nézegessék a várat, a délin meg rohanjanak a biciklisták.

    Teljesen hülye elképzelés, hogy egy bringás szálljon le aztán tologassa pár száz métereken keresztül a bicajt. Max. ha kipukkant a kereke.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_248323 (6)
    2014-08-19  16:58
  9. 2014. augusztus 19. 17:417.
    Pedig biztosan meg lehetne oldani. Ennél kicsit forgalmasabb hidakon is sikerült már, pl. ld. Golden Gate Bridge.
    előzmény:
    az örök Éva (5)
    2014-08-19  16:04
  10. 2014. augusztus 19. 16:586.
    Túl logikus megoldás - ezért aztán nem is gondolnak rá.

    Én sokat kerekezek, de akkor sem szeretem sokszáz méteren tolni, ha épp nem sietek sehová. Mert vagy munkába járok (akkor ugye időre kell menni), vagy pedig sportolási/edzési céllal bicajozok - de akkor meg megint nem sétálni akarok, hanem adott időn belül a legtöbbet kihozni magamból.

    Elvileg a Szabadság-hídon nem szabadna a járdán bicajozni, de az azért elég hülye elképzelés, hogy a Rákóczi-híd és a Margit-híd között sehol nem lehet legálisan áttekerni....


    előzmény:
    az örök Éva (5)
    2014-08-19  16:04
  11. 2014. augusztus 19. 16:045.
    Pont ez jutott nekem is eszembe. Pedig ez a megoldás nem is volt az ötletek között.

    Az semmiképpen se jó, ha ugyanazon a járdán közlekednek a biciklisek és a gyalogosok, mert akkor az lenne, ami most a Szabadság hídon. A gyalogos nézelődik, ide-oda kóvályog, és közben majdnem elütik.

    A legegyszerűbb tényleg, hogy legyen az egyik járda a gyalogosoké, a másik a kerékpárosoké. Nem kell semmit átépíteni, kiszélesíteni, csak kitenni 4 táblát.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_248323 (4)
    2014-08-19  15:51
  12. 2014. augusztus 19. 15:514.
    Én sem értem, miért ne lehetne az egyik járda csak a gyalogosoké, a másik meg a bringásoké...

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_248323 (0)
     
  13. -
    -
    2014. augusztus 19. 14:493.
    Én inkább Ráday Mihályt ültetném bringára, hogy képbe kerüljön a modern városi közlekedési formákat illetően. Ezzel talán elkerülhető lenne, hogy olyan brutális ostobaságokat nyilatkozzon, mint azt tette most is. Egy bringás nem azért hagyja otthon a kocsiját, hogy aztán gyalogoljon vagy kilométereket kerüljön.

    Arra senki sem gondolt, hogy a Clarkon és a Roosevelt téren megkönnyítve az átkelést lehetne egy bringás és egy gyalogos oldal a hídon?
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_248323 (0)
     
  14. 2014. augusztus 19. 14:342.
    Mi lenne ha a kerékpárosok valóban áttolnák a bringájukat. Jó lenne ha László Úr inkább felhívná a figyelműket, hogy a piros lámpánál áljjanak meg rendesen, mint a többi gépjármű vezető.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_248323 (0)
     

Címlap

top