Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.

Teszteltük! Élet a 3-as metró nélkül

Nők Lapja Cafe
Létrehozva: 2014. július 22. 12:18
Tarlós István, Budapest főpolgármestere bejelentette, ha nem jut pénz a közeljövőben a ,,kék\" metróvonal felújítására, ,,gondolkodás nélkül\" leállíttatja azt. Felmerült hát a kérdés, ha ez megtörténik, hogyan tudnánk eljutni a metró egyik végállomásától a másikig? Lássuk!

Nők Lapja Café: Teszteltük! Élet a 3-as metró nélkül
  1. 2014. augusztus 2. 17:5551.
    A Köki valóban szép,és jó, a metró viszont tényleg lepusztult,és zajos. Telefonálni mozgó szerelvényen én nem tudok. Viszont a 217E buszt rendszeresen használom egész a Blaha Lujza térig. Ezek a buszok ritkán újak,és kifogástalan állapotúak,de a legnagyobb probléma vele,hogy kizárólag reggel közlekedik,ha jól emlékszem, 1/2 8-ig. Annyi busz nincs,hogy elég sűrűn pótolják a metrót,és közlekedett valaki pótolt járaton? Oda majdnem kizárólag a régi ócska buszokat teszik: huzatos,beázik, a legjobb viszont,mikor tiszta kipufogógázt lehet szívni az utazás alatt!!
  2. 2014. július 27. 17:4750.
    kökiről vonat zuglóig, onnan max 5megálló 1esvillamossal a róbertkárolykörút és utána 14es villamos. és nem lehet sokkal több 40 percnél :)
  3. Torolt_felhasznalo_268437
    Torolt_felhasznalo_268437
    2014. július 24. 09:3549.
    máshova írtam nem régen

    új topic a haza...

    tegnap bementem az anyámnak orrcseppért a semmelweis egyetem
    rendelőjébe a dokihoz, mert rendelt

    szinte seggel fordultam ki
    olyan retek hely, hogy 1000 % a new york state department of
    health még homeless shelter-nek se engedne ilyen szutyok épületet
    működtetni

    de a magyar haza focipályákat épít egy háborodott parancsára
    előzmény:
    kella (48)
    2014-07-24  09:23
  4. 2014. július 24. 09:2348.
    Remélem ha egyszer tényleg lángra kap és leég,akkor vele ég majd a sok falábú focistának(hahaha) frissen felújitott Fradi stadion is a népligetnél.

    Azok többsége akik utaznak a metrón,bérletet vesznek,dolgoznak,tehát adót fizetnek.Kvázi pénzt termelünk a fővárosnak,az országnak.
     Úgyhogy mi nem érdemeljük meg,hogy visszaforgassák a pénz egy részét önrész formájában a metró felújitásába.

    A sok semmirekellő ,és eredményt felmutatni képtelen ,pénzt csak elnyelő focista nyilván sokkal jobban fog játszani a marha nagy stadionoktól,okosfűtől,okosmittoménmicsodától.

    Tudom na,hogy egyiknek köze sincs a másikhoz.Csak vérlázitó,hogy ott az nagy méregrága  létesitmény a semmiért.Mellette az István meg a László kórház szó szerint omladozik. Ugyancsak mellette a Heim Pálban akkor van csak új gép ha összekoldulják az árát.Alatta a 3. metró életveszélyes.....vicc
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_268437 (47)
    2014-07-24  09:05
  5. Torolt_felhasznalo_268437
    Torolt_felhasznalo_268437
    2014. július 24. 09:0547.
    az unios pénzhez önrész is kellene
    előzmény:
    ardian (46)
    2014-07-24  08:58
  6. 2014. július 24. 08:5846.
    Így van. Plusz a felhasználható uniós támogatásokat is elveszik.
    A 3-as metró több embert szállít, mint a MÁV az egész országban.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_268437 (45)
    2014-07-24  07:41
  7. Torolt_felhasznalo_268437
    Torolt_felhasznalo_268437
    2014. július 24. 07:4145.
    hallottam, hogy a fővárosi adófizetők pénzét, hogy nyúlja le orbán

    parasztiát abból támogatja


    A budapestiek napi 18 milliárd forint adót fizetnek be, de összesen két hétnyi munkabérüket kapják vissza.
    előzmény:
    ardian (43)
    2014-07-23  13:54
  8. Torolt_felhasznalo_762013
    Torolt_felhasznalo_762013
    2014. július 23. 15:5344.
    tramtrain, kérlek alássan, tramtrain :)
    előzmény:
    ardian (43)
    2014-07-23  13:54
  9. 2014. július 23. 13:5443.
    ott az ablakban a pénz, az EU ilyesmire szívesen adna

    de nem, fontosabb a villamos Hódmezővásárhely és Szeged között
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_268437 (41)
    2014-07-23  06:50
  10. Torolt_felhasznalo_268437
    Torolt_felhasznalo_268437
    2014. július 23. 07:0042.
    nyc nem szegény város
    de így is a second avenue subway 2007ben kezdték megépíteni, pedig már 1929ben tudták, hogy kell
    majd 2016ra kész lesz
    előzmény:
    ardian (40)
    2014-07-22  20:37
  11. Torolt_felhasznalo_268437
    Torolt_felhasznalo_268437
    2014. július 23. 06:5041.
    akkor se tud egy csóró hatalmas összegeket költeni, bármennyire is szükséges lenne a metro
    nem csak az az 1, hanem még vagy 200 kilométer ebbe a városba
    előzmény:
    ardian (40)
    2014-07-22  20:37
  12. 2014. július 22. 20:3740.
    máshová jártak dolgozni.. pl. Kőbányára, Csepelre, mert ott voltak a gyárak... de manapság egész Dél-Pest, meg Vecsés, Gyál, Alsó- és Felsőpakony mind a belvárosba igyekszik az irodaházakba
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_268437 (38)
    2014-07-22  20:24
  13. 2014. július 22. 20:2539.
    Sajnos 1976 óta nem csináltak vele semmit, most meg ég a ház, és füstölnek a szerelvények, a többiről nem is beszélve.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_418344 (29)
    2014-07-22  15:52
  14. Torolt_felhasznalo_268437
    Torolt_felhasznalo_268437
    2014. július 22. 20:2438.
    a komcsi időben ebben az országban 3-4 millióval többen jártak dolgozni
    lógtak a villamos lépcsőjén
    sokkal több gyereket hurcoltak bkvén

    valahogy ment az élet
    metro sokkal több kellene ez tény
    de már a komcsiknak se volt rá pénzük
    ma meg koldusboton az ország
    előzmény:
    ardian (37)
    2014-07-22  20:13
  15. 2014. július 22. 20:1337.

    Mi a 18-kerben lakunk, újabban és jó régen Pestszentlőrincen (közte Pestlőrincen). A nagymamám ifjúkori regényeiben ha vki nagyon-nagyon messze, vidéken lakott, nos, az járt haza Pestszentlőrincre. Vonattal.


     


    Anyukám fiatalkorában már Bp-hez tartozott, ő meg Budán dolgozott. " órát utazott oda, 2-őt vissza. Klassz lehetett.


     


     

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_268437 (35)
    2014-07-22  19:32
  16. 2014. július 22. 20:0836.

    Éppen ezért is írtam, hogy az egész egy műbalhé. Abban a formában, amire a cikkben utalnak, nem lehet megcsinálni. Konkrétan abba belehal néhány ember az tuti.



    Részemről irónia akart lenni, hogy ha mégis megtörténne az eset, a jóember inkább belehal, mintsem kihagyja a városi közlekedést...
    Mert el sem tudja képzelni, hogy van élet metró nélkül is, pedig van.


     


    Még mindig nem értem, amit írsz, pedig próbálkozom...


    A cikkről sem vagyok biztos, hogy ugyanazt olvastuk... semmi hatáskeltés, hisztériakeltés nem volt benne, csak egy leírás, hogyan lehet A pontból B pontba eljutni metró nélkül.


     


    A másik, hogyz emberek, akik itt élnek és dolgoznak nem úri huncutságból metróznak 


    nap mint nap, mert nincs kjobb dolguk, hanem mert dolgozni, iskolába járnak


     

    előzmény:
    cabron (31)
    2014-07-22  16:02
  17. Torolt_felhasznalo_268437
    Torolt_felhasznalo_268437
    2014. július 22. 19:3235.

    Senki nem írta hogy nem volt élet előtte.


    De régen nem volt ennyi autó mint ma.


    Voltak villamosok, buszok.


    Nem volt ez a rohanás sem.


    Megváltozott életkörülményeket nem lehet összemérni.

    idézet:
    despoina (30)
    2014-07-22 15:55:32
    azt mondtam, kérdezzék meg, hogy volt akkoriban az élet
    azoktól akik 76 előtt arra éltek
    dolgoztak, vásároltak, óvodáztak
    még én is fiatal vagyok erről beszélni
    te huszonévesen ugye tudod hogy volt
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_418344 (30)
    2014-07-22  15:55
  18. 2014. július 22. 18:1234.
    Ezek a " gondolkodás nélkül leállíttatom" kijelentések a politikai érdekérvényesítés eszközei. Nem több és nem kevesebb. 


    Jelenleg is zajlik a síncsere a vonalon, jövő év elejére várható a befejezése, ezt követően pedig kénytelenek lesznek felújítani a teljes vonalat, szakaszosan. 


    Ahogy az 1-es villamost sem zárták le tavaly szeptemberben teljes vonalon, úgy a metró esetében sem fogják.


    Valóban sürgető a vonal rekonstrukciója, de most is rengeteg felújítás zajlik, egyszerre nem lehet mindent, mert megbénulna a város. 
    előzmény:
    Nők Lapja Cafe (1)
    2014-07-22  12:18
  19. 2014. július 22. 18:0133.
    "Pótlójáratok" - ezt így kimondani könnyű. Abba bele tetszett gondolni, hogy honnan lehet annyi buszt leakasztani, hogy férnének el az úton, a megállókban? Ha a metró 2-3 percenként járó, milyen időközönként kéne a pótlóbuszoknak járniuk? 15-20 másodpercenként!
  20. Torolt_felhasznalo_277981
    Torolt_felhasznalo_277981
    2014. július 22. 16:4232.
    Tudom. Ettől még hisztériakeltés az egész ebben a formában, ahogy azt a jelen cikkben előadják.

    Az oroszok/ukránok gépeket lövöldöznek le az égből, a zsidók meg az arabok is baszakodnak, mi meg vernyákolunk, hogy nem lesz metró.

    Szerintem van élet metró nélkül is. De erről kérdezd meg a fenti példámban említetteket.
    idézet:
    cabron (15)
    2014-07-22 13:57:11
    Tudod, pontosan EZT hívják demagógiának.
    előzmény:
    cabron (15)
    2014-07-22  13:57
  21. 2014. július 22. 16:0231.
    Hála Istennek jelenleg nem kell használnom semmilyen budapesti tömegközlekedési eszközt, régebben viszont sokat utaztam a fővárosban, ezt a vonalat különösen jól ismerem.

    Éppen ezért is írtam, hogy az egész egy műbalhé. Abban a formában, amire a cikkben utalnak, nem lehet megcsinálni. Konkrétan abba belehal néhány ember az tuti.

    Részemről irónia akart lenni, hogy ha mégis megtörténne az eset, a jóember inkább belehal, mintsem kihagyja a városi közlekedést...
    Mert el sem tudja képzelni, hogy van élet metró nélkül is, pedig van.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_418344 (29)
    2014-07-22  15:52
  22. Torolt_felhasznalo_418344
    Torolt_felhasznalo_418344
    2014. július 22. 15:5530.

    Senki nem írta hogy nem volt élet előtte.


    De régen nem volt ennyi autó mint ma.


    Voltak villamosok, buszok.


    Nem volt ez a rohanás sem.


    Megváltozott életkörülményeket nem lehet összemérni.

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_268437 (3)
    2014-07-22  12:26
  23. Torolt_felhasznalo_418344
    Torolt_felhasznalo_418344
    2014. július 22. 15:5229.

    Lenne egy kérdésem:


    Hol élsz? Budapesten?


    Ismered ezt a metróvonalt? Tudod hogy rengetegen élnek ezen a vonalon, sőt továbbmegyek észak és dél pestet kapcsolja össze.


    A repülőteret is ezen a vonalon lehet elérni. A turisták számára az első metro benyomást ez a vonal adja amin megérkeznek.


    Tudom, nagyon jó az 1. vonal, a 2.-es és az új 4-es is.


    De kár hogy a legforgalmsabb és legnagyobb utasközönséget szállító 3-as vonal kimaradt a felújításos tervek közül.


    Lezárni csak úgy nem lehet ez tudják a központi városvezetésben is.


    Reggel alig járható az Üllői út, amég elérünk a Nagykörútig teljesen bedugul.


    Nagyon sürün lakott részken ível át,az agglomerációsok nagyrésze is ezt a vonalt használja. 


    Ha nem vagy képben sületlenségeket ne írj.


    Főleg ha nem is ismered vagy nem használtad a vonalat életedben.


     


     

    előzmény:
    cabron (28)
    2014-07-22  15:20
  24. 2014. július 22. 15:2028.
    Ennyi a lényeg. Nincs arról szó, amire a cikkíró berendezkedett.
    előzmény:
    ardian (27)
    2014-07-22  14:39

Címlap

top